26

May

Lale Devri 75.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Lale Devri

bu senaryoyu yazana ben hiç bsey demiyorum ya gerçekten iyice cıvığını çıkardılar. böyle bi saçmalık olablir mi ya allah aşkına burda sinirden kendimi yedim ya. izleyesim gelmiyo artık bu diziyi.

bu sayfada ilk yorumu ben yazim bari…..evlenmesinler toprağın gözüne baksın ona olan sevgisini anlasın..çınarrrrrrr

yani insanı kahretmeye bayılıyorsunuz böyle saçmalık görmedım bir cumartesim var onuda mahvettiniz bravo bir türlü çınarla toprağı biraraya getiremediniz el insaf yeter artık

benimde izleyesim gelmiyor ya onlar evlenirlerse bakmam artık bu diziye. iyice cıvıttılar. offffff

75 bölümdür bu kadar saçmalığımı seyretmek için cumartesi günlerimi mahvettim inanamıyorum kendime bu ne rezalet bayan olmakdan nefret ettim bu toprağın bu kadar saf ve yetersiz biri gibi gösterdiğiniz için siz senaristlerden midem bulanıyor……. entirakacı bi kadını sürekli yüceltmenizi saf ve temiz masum bir kadını bu kadar aşağılayan bir senaryoyu kınıyorum…….ve bundan sonra fox tv bütün dizilerini protesto ediyorum sayenizde………….yeter artıkkkk daha fazla bu iğrenç diziye katlanamayacağımmm

ya nasıl yönetmensiniz ya hep kötülükmü kazanması gerekiyilik kazanmaaı gerekirken yaptınız oldumu diger siteyede yazdım burayada yazıyorum o diziyi selen soyder sayesinde reyting yaptı selen soyder sayesinde can geldi diziye cınar toprak ayrı kaldıgı sürece dizi eskisi gibi reyting almıcakda cınar toprak birleşmedikce dizi yürümez bi dizi yapıyosunuz adam gibi dogru dürüst yapın tadında bırakın ki millet seyretsin

inanamıyorum ya hay ben böyle senaristlerin dizi iyice cıvıttı çınar yeşime kötü davranıyo yeşim üzülmesin artık ya dizi başladığından beri üzülüyo yeter artık!!!

artık gerçekten saçmaladılar ya bu ne!!!!!!!!!çınar yeşimle nasıl evlenir?Zaten 76.bölüm fragmanı da çok kötü ahmet toprağa evlenme teklifi ediyo toprak da kesin kabul eder bence çünkü gidecek bir yeri yok oğlunu da babasız büyütmek istemiyor bu yüzden başka şansı yok …çınar toprağı sevseydi topraktan ayrılmazdı. toprak oğlunu babasız büyütmek istemeseydi düğünde çınarın onu göreceği bğir yere geçerdi..haftada bi gün dizi izliyordum onu da mahvettiniz ..gerçekten çoook saçmaladınız ..bundan sonra bu dizinin tadı çıkmaz toprakla çınar ne zaman barışırsa o zaman ben de bu diziyi izlerim….

bu saaten sonra benim için lale devri bitmiştir birdaha seyretmicem ne bu ya seyrediliyor diye iyicene şımardınız o dizi seyrediliyorsa birdaha söyliyim çınar ve toprak sayesinde cınar ve toprak bu satten sonra birleşmicene göree benim içinde lale devri bitmiştir

Çok mutluyum aşk kazandı!toprak köylüsüde köyüne dönsün dağdan gelip bağdakini kovmak nasılmış iyi oldu :) yeşim herzaman aşkı için savaştı cesurca.Toprak gibi bi köşede zırlamadı hırslı bi kadın ve çok aşıkdı..Yeşimin aşkının yanında toprininki solda sıfırrrr:) yaşasın Y.Ç aşkıı bu aşk yeniden başlayacak :)

saçmalığın bu kadarı olmaz toprakla çınar kavuşsun yoksa kalp hastası olup çıkıcam diziyi izlemicem toprakla çınar kavuşana kadar yeşimle evlenmesin senaristller size sesleniyorum cıvığı çıktı çünkü

saçmalığın bu kadarı olmaz toprakla çınar kavuşsun yoksa kalp hastası olup çıkıcam diziyi izlemicem toprakla çınar kavuşana kadar yeşimle evlenmesin senaristller size sesleniyorum cıvığı çıktı çünkü

ya ben ne diyeyim kişiler bu kadar kandırılmaz ki
bütün bi hafta neyin umudunu kuruyoruz karşımıza çıkan manzaraya bkarmısın. kişileri fragmanlarla kandırmaya hakları yok böle saçmalık olmaz yeter artık iyice saçmaladılar

Ben toprak ,çınar ve bebekleri’nin birleşmesini dört gözle beklereden şu olanlara bakın inanmıyorum.Ama hala ümitliyim eninde sonunda onların aşkı kazanacak.O zaman yeşim’in yalanları ortaya çıktığnda yeşim’in suratı gördüğüm zaman mutlluluktan havalara uçacağim.

artık sevenlere eziyet etmeyin toprak la çınar kavuşsunlar artık resmen eziyet ediyosunuz yeşim çınarı hiç bir zaman haketmedi yalanla dolanla sevgi olmaz sevenleri kavuşturun artık …..TOPRAK VE ÇINAR MUTLULUĞU HAKEDİYOR

bu ne ya izlendikce suyu cikti, bu kadari cizgi filimde olmuyor, izlemiyorum yani bogdunuz

ya sız ne hala konusuyorsunuz burda suc yesımın degıl cınar zaten sıpsevdı bırı once laleyı sevdı sonra yesıme asık oldu sonra toprak geldı yesımden vazgectı bu dızıde en cok seven yesımmm bunu unutmayın kız cınarı hıc dusunmeden yangınların ıcınden aldı kurtardı unutdunuz mu cınarın canını kurtardı yesım yıne dırendı savastı bence cınarı hakeden yesımmmmmms toprak ılk geldıgı sıralar yesımle cıonarın bırbırlerını sevdıgını bılıyordu neden cekıp gıtmedı neden bekledı toprakta suc yokmu yanı yapmayınn bu kadar ya ve unutmayın basrolde ılk cınarın ve yesımın ısımı gecıyor

toprak pısırıgın tekı o yesım kadar gozyası doktumu yıprandımı savastımı hep gurur yaptı askta gurur olurmu ama yesım hep sevdııı toprakta sıpsevdı once sıtkıyı sevdı sonra yer gok ask dızısındekı yuzufu sevdı sonra cınarı sevdı topragın cınardan farkı ne bır kısı sevılır on kısı degıl

her hafta toprak la çınarın kavuşacağı umuduyla bu diziyi seyrediyorum fakat artık çok saçmalık oldu kötülerin kazandığı yalanların örtbas edildiği bir dizi akşam sinirden uykum kaçtı bizi böyle strese sokan bu diziyi seyretmek istemiyorum ve protesto ediyorum toprakla çınar kavuşana kadarda izlemeyeceğim. ha o kadar yalan nereye gitti diyede senaristlere sormak isterim.

esmanurun düşüncelerine katılıyorum . dizinin başından beri yeşim entrikacı kötü yalancı bir kadın ve hep o kazanıyor bu dizide dürüstlere iyilere yer yok sanki. zaten toprak bu diziye girince seyretmeye başlamıştım ne yazıkki evlenme saçmalığından sonra seyretmeme kararı aldım senariste ricamız artık bu saçmalığı daha fazla devam ettirmesin ve toprağı çınarla kavuştursun.

gerçekten çok saçmaladılar. akşam sinirden uyuyamadım senaristlerin bizi hasta etmeye hakkı yok kötü yeşim hep kazanıyor. foks tv ye çok kızgınım kınıyorum ve seyretmiyorum.

yeşimle evlenirse bir daha asla izlemicem olur mu bole bişi ya tepe taklak oldum burda en cok birbirlrine yakısan cınarla toprak ayrılmassınlar yaaaa ben onları gercekten coooooooookkkkk seviyorummmmm yesimde o zaman anlar yerininin neresi olacağını………….

yaaaa cok sacmaladınız eğer evlenırlerse yutukten kaldırtacağım

bütün hafta çınarla tapragın tekrar birleşmkesini beklerken yeşimle evlenmesine anlam veremiyorum artık busaatten sonra bu dizinin tadı kalmaz bukadarda saçmalık olmaz toprak neden bebegi göstermiyo

keşke toprakla çınar konuşurken ilk önce toprak konuşsaydı böyle olmazdı saçmalık

bugüne kadar zevkle izlediğim lale devri dizisini şiddetle kınıyorum. Bölüm uzatmak adına bu kadar saçmalık yeter bundan sonra ne fox u ne de dizilerini izlemeyeceğim

ALLAH AŞKINA YAAAAAA……BU NE SAÇMALIK ASLINDA SENARİST NE YAPACAĞINI ŞASIRMIS….

offf yaaa diziyi berbad etdiler yaaa…..

çok güzel..

bu kadar salaak karekteerlerii yazan senaryo grubunu kutluyorum. ancak bu kadar saçmalayabilir. daha ötesi olamaz yani. hepsinde aptal bir bakış, söylenmesi gereken şeyleri söylememe. senaryo grubu gerçek hayatta bu kaadar aptal bir arada olmaz .kötülerin kazandığı bir dünya yoluşturamazsınız.bundaan sonraki gelişmelerii ben size söyleyeeyim.yeşimin çocuğu lösemii olacak, kızkardeeşiniin kanı uymaayaacak toprak”ın çocuğuna mecbur kalacaklar ve böylece çocuk olayı ortaya çıkacak.böyle hesapladınız değil mi? bu da ne kadar basiit düşündüğünüzü gösterir, tebrikler. artık izlemeeyeceğim, bu kadar saçmalık yeter.aptal ifadeli çınar dan bıktım.

salamlarYa men yesimi cox sevirem esl sevgi yesimin sevgisidi…Cinari cox sevir ondan basqa gozu hec kimi gormur…Torpaqda Ahmetle evlensin gitsin yaaa.Yesimle Cinar qovussunlar arsiq INSALLAH…

türk milleti koyun da ama sıktınız canım insanlarla dalga geçiyorsunuz lale nin hastalığı ne oldu şimdi kardeşini hasta ediyorsunuz bu seneryoyu yazan ya uyuyor yada millet nasılsa salak deyip dalgasını geçiyor böyle bi saçmalık görülmemiştir.saçma senoryanızdan öööök geldi artık

çınara yazıklar olsun çocukları için evlenen çınar evet evet bin kere evet demez demmekki o topraktan daha saf yeşimin gerçek yüzünü göremiyorsa daha saf ve aptaldır benim gözümde

çınarla toprağı bir türlü barıştıramadınız bu bölümüde kimse izlemek istemiyor

TEBRIKEDIYORUM BU DIZIYI YAPAN KI$IYI TEK KELIMEYLE MUHTESEM BIR DIZI YESIM CINARLA EVLENIYOR O SALAK TOPRAGIN YUZUNU COK MERAK EDIYORUM CINAR EVET DEDIGI ZAMAN

toprakla çınar ne zaman barışacalar

benim için artık LALE DEVRİ BİTMİŞTİR?

SENAYO MUHTESEM DEMEYECEGİM, bence degil…ANCAK EN AZİNDAN SUMSUK,PİSİRİK,İCTEN PAZARLİKLİ İNSANLARİN KAZANDİGİ BİR SENARYO OLMAMASİ İYİ…TOPRAK TUM İYİ MEZİYETLERE SAHİP GOSTERİLİYOR AMA ALT PLANDA İYİ BİRİ DEGİL, BENCİL BEGENİLMEYİ BEKLEYEN KENDİNİ DİGER İNSANLARDAN USTUN GOREN BİRİ..Yaptiklarini daha dogrusu yapamadiklarini pisiruiklik ya da iyiliginden degil KENDİNİ HERKESTEN HERSEYDEN USTUN GORDUGU İCİN YAPİYOR, CİNAR GELSİN KENDİNE YALVARSİN YESİM KOTU HERKES ANLASİN AMA KENDİSİ SAYESİNDE DEGİL BOYLECE DAHA DA TAKTİR TOPLASİN OSTİYOR. bir defa bir inssan kendine iyi densin diye bu kadar pasif kaliyorsa bu insanin cok icten pazarlikli kendini oldugu gibi gostermedigi anlamina gelir..TOPRAK MERT DEGİL,KACAK DOVUSUYOR,İYİYİ OYNUYOR, ZAMANİNDA ABLASİNİN KOCA ADAYİNA ASİK OLMUS BİRİ…YAPMAYİN TOPRAK MASUM DEGİL OYUNCUSUDA COK KOTU OYNUYOR..onun caresiz gicik yuz hareketlerinden baska bir sey yok yaptigi ki bu da oyunculuk degil…BOYLE SALAK BİR KARAKTER İYİ GORULEMEZ VE BOYLE BİR KARAKTER KAZANİYOR GOZUKUYORSA COK KOTU OLUR…DENİLEN KADAR İYİ OLSA COKTAN COCUGUNU ALDİRMİS SESSİZ SEDASİZ GİTMİS OLURDU, DUGUNE KADAR GELEN BİRİ ALLTAN GEMİLERİNİ YURUTEN BİRİDİR..orada bile gor beni sen bir sey yap diyor, BENLİGİ EGOSU COK ONEMLİ CUNKU…YESİMLE EVLENMESİ İYİ, cinar eger toprak gibi bir karakteri seviyorsa hala YRSİM GİBİ GUCLU BİR KARAKTERİN BOYLE SALAK BİRİNİ SEVMEMESİ BİRAKMASİ GEREKİR…

valla ya yeşimin hakkıyken saçma bi senryo yznden gene mafoluo iyixce cıvıdı byle giderse kmse izlemez bu diziyi

asıl çirkin olan yeşim in karakteri ablası varkende eniştesiyle birlikte olabilmenin yollarını aradı ve ilk fırsatta çocuk peydahladı toprağa yapmadığı kötülük kalmadı. ama abdal çınar hala yeşimi anlamadı ve iyi bir arkadaş olarak gördü . çınarı elde etmek için yapmadığı çirkinlik kalmadı kendini sevmediğini bildiği halde bunun neresi güçlü kötüler güçlü mü oluyor yani resmen saçmalık bende çınarın toprağı hak etmediğini düşünüyorum çünkü yeşimi hiç sorgulamadı. yaptığı kötülükler hep sindirildi görmemezlikten gelindi seyretmiyorum.

ya benim anlamadığım çınar herşeyin yeşimin yaptığını topraktan duyuyo ama bir kere insan hiç sormazmı ya toprak böyle diyo diye anam git bu nasıl senarist insan biraz ince düşünür aradaki şeyleri kaçırmaz bu o kadar saçmalaştık ki önce kız eniştesine aşık olur sonra bi çocuk yapar çınar laleye yeşimle aramda hiç birşey olamaz dye tavır yapar ama oda aşık olur buda yetmez adam toprakla evlenir sonra boşanır sonra yeşimle evlenir çınar 2 bölüm sonra reyhanla evlenirse hiç şaşırmam busenarist bi psikoloğa görünsün ben bu kadar hayal edemem

bence çınarı en çok toprak hakediyo yeşim hanım yalanlarla iftiralarla yaptı topra attıgı iftiralar oldumu sizce oda toprak gibi temiz kalpli olup kazansaydı ama yalanlarla oyunlarla kazandı ama unutmasın son gülen iyi gülermiş çınar ona aşık deyilki laleden sonra sadece topra sewdi yeşimi sewseydi topragı hiç getirmezdiiii oyüzden yeşimide savunmayın zaten bu dünyada kötülük yapan iyi olurmuş iyilik garip kalırmış nederseniz deyinnnn toprakla çınarrr çok yakışıyo keşke gercekden birlikte aşk yaşasalar çok tatlılarrrrrrrrr canlarım benim finaline kadarda seyretcem

aslında iylik yada kötülük olayı bukadar bukadar basite indirgemeyin arkadaşlar senaryoda heriyide bi kötülük her kötüdede bi iyilik olabileceğini yansıtmışlar evet yeşim kötü karakter ama hayat onu bu hale getirmiştabikide yaptıklarını onaylamıyorum ama oda insan vede sevgiye aç toprak ona göre daha şanslı büyümüş ve daha olgun tabi dizi sürükleyici olsun diye senaryoda abartı durumlar var tabi siz diziyi beğenmiyorum diyosunuz ama eminiki haftaya kesinlikle izlemeyedevam ediceksiniz kendimizi kandırmayalım ve senariste kızmayalım bence işini yapıyo sadece at gözllüğü takmadan izlemek lazım bu diziyi çünkü hayat inişli çıkışlı dizide bunu gösteriyor sadece toprağın kazanmasını bende istiyorum o gerçekten sabırlı dayanıklı bi karakter çünkü onun yaptığı gurur değil sadece doğru olanın bu olduğunu zannediyor ama oda taşralı bi kız herşeyi dört dörtlük yapamayabilir yanıla bilir istanbulun kurtlar sofrasında oda tüm saflığıyla payına düşeni yaşıyor bizim türk milletiolarak kendimde dahil herşeyi önyargılı ve kalıplar içinde yaşıyoruz yorumlardan anladığım kadaryla bizim kalplerimiz hiçözgür değil buyüzden ülkemiz iyi günler göremiyecek gidişata bakarsanız anlarsınız tabi yüzeysel değil derinlemesine bakmamız gerekiyor tekyönlü degil çok yönlü olalım bence ben bu dizinin ders alınacak yönlerini kapmaya çalışıyorum sadece toprağın çınarın yeşimin aşkının ne olacağını düşünmüyorum başka karakterlerinde yaşantılarını başroldeki aşıkların yaşantılarınıkendi hayatımla kıyaslıyarak gözlem yapıyorum bide bu yönüyle izleyelim yani zor olanı yapmayıdeniyelim unutmayın ki önyargılı olup insanları infaz etmek kolaydır ama gerek iyi gerek kötü olsun herkesin bi ruhu kalbi duyguları yaşantıları birikimleri vardır çok öpüyorum herkesi sevgiyle

lütfen bu toprak salağı geldiği köye dönsün yeşimle evlensin çınar aptal toprak tam bir mongol yaa ayrıca zümrüt hanım da süper bir kadın o da necip beyle birleşssin köylülere vedaaaaa

Ya bi isan bu dizide nasıl yeşimi savunabilir die merak ediyodum. Bi kaç haftadır yorumları okuyorum ve yeşimi savunan kişilerin hep ağzını bozup çirkince sözler söylediğini gördüm. Hem de ağza alınmayacak sözleler çok görmemek lazım bunları. Yeşimi sevenler savunanlar demekki bi erkek için kendi kız kardeşlerini bile hiçe sayıp kardeşinin ölümüne sebep verecek kadar durumu vahim insanlar. Bu sözlerim herkes için değil sadece ağzını bozanlar içindir.

ben ce harıka bir flm ben cok sevyorum

inanın sadece bitirmek için izliyorum.bu kadar kötü bi dizi ve senaryo görmedim.

toprak çok salaklık yapıyo çok fazla gurur yapıyo gurur yüzünden sevdiği adam elinden gitti ve hala da devam edıyo bence BU saçmalığa son verilsin artık

biz heyacanla Toprak- Çınar derken yeşimle evlendi. Gerçek hayat gibi işbirlikçi, düzenbaz, yalancılar kazanıyor. Bu kadar kızmaya gerek yok bence. Herkez önce ben diyor kendisi için nasıl iyi olacaksa herşeyi yapıyor gerisini haklı haksız düşünmüyor. Sadece ben ve benim isteklerim gerisi yalan diyor…

gercekten cok sacma bir dizi yapımcıların oturup düşünmesi gerek

şu yeşime gıçık oluyom valla gurursuz şey çınarın toprağı sevdiğini bile bile nikah masasına oturdu

bende yeşime gıcık oluyoru çınar ve yeşimin evlendiği sahne o filimi izlemeyi bıraktım

ben fulise kemaleye ve edaya katiliyorum ya nolur osalak topragi bu diziden cikarin nolur yesimle cinar evlenip mutlu olsun o qururlu koylu quzelide qitsin o sitkiyla evlensin yani layigini bulsun iste ben o zaman bu diziye yilin dizisi derim

bende bu yazılanlara katılıyorum gercekten artık sinir oluyoruz lütfen artık kavuuşup bitsin yönetmenlere seslenıyorum bu kadarda olmaz hanı

ya bir insan bu kadar yeşim savunabilir ben bu insanları anlamıyor zaten tolgahan sayısman ve yönetmen yeşim karakteri için en doğru motivasyon olduğunu söylüyor ben ağzı açık dinledim yapımcı yönetmen oyuncular set arkası hepsi seranay sarıkaya sevdikleri için böle oluyor malesef yazık izlediğim zamana…………….. bu diziden ayrılmasını istiyorum selen soyderin madem doğru krakter olarak onu savunuyorlar beraber oynasın ertesi gün final yapsın…

bencede iyice cıwıttılar ama toprak kadar salak bi insan tanımadım ki ya bence en güzeli yeşimle ewlensin

meziyetiniz bumu çinarla yeşim ewlensin mutlu olsun kız eniştesinden çocuk yaptı şimdide ewleniyo bumu yani sewmediğiniz toprakta gruru için ablasına aşkını bırakıp geldi her nekadar filimde olsa saçmalasalarda bırakın artık o at gözlüklerinizi kenara

süper olmuş işallah aşıkta olur nolur olsun :D

ben 75. bölüm demiştim

bakalım 77. bölümde neler olcak haftayada toprak ahmetle evlenir

ben nededim çok güzel oldu ya valla tebrik ederim çok saol yönetmen filimin agzına iyiçene ettin tebrikler

nededim önceki yorumlarım topraklada ahmet evlenir diye çok süper oldu tebrik ederim yönetmen seni alkışlıyorum filmin agzına ettin keşke toprak ewet çınar gelse karşısına dikilse belki toprak çınarı görünce vaz gecer hayır der ahmettende özür diler yapamadım ahmette der umuyorum keşke öyle olsa

oh be nihayet evlen diler manyak toprak yalan söylüyor o bebek çınardan deyil hiç beraber olmadılarki sadece öpüşme nasıl öpüşmeyle çocuk oluyor mal bizi keriz sandı aptal çirkin yeşim senden güzel 1 bölümlerde çınar ve yeşim çok mutlulardı hayatlarına girdin bozdun aşklarını

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Lale Devri 75.Bölüm izle