26

Eyl

Kuzey Güney 43.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Kuzey Güney

izlemek güzel

gercekten güzel site tebrikler

hiç bir bölümünü kacırmadan izliyorum. Ama ne yalan söliyeyim Su cemre beni Cok geriyor bu sacma kızın yüzünden şu diziyi izlemeyi birakacağım. Cok yapmacık ve herseyin icinden cikiyor Nefret ettim !!

Dizi çok iyi.. Emegine saglık admin

zeynep gibi bi sevgılım olsun ellı tane cemreyı kurban ederım arkadas cok kaptırdım kendımı lanet olsun

tüm bölümlerini izledim güzel dizi cemre muhabbeti bencede doğru erkan haklı gereksiz ama napıcaksın senaryo onun üzerine kurulu bence ilerleyen bölümlerde bekirin koltuğuna oturacak kuzeyy ve 50 milyon tl yi güneye inat olsun diye burak çatalcalıya kuzey verecek ortak olacaklar bekirin malvarlığından göreceğiz..

ferhatın ölmesine bence üç dört bölüm kaldı catalcalı ve kuzey ortak olup kaleyi fettetecekler

dizi on numara ama kuzey cok beterleşmiş kilo alması gerekli

Cemre’ye ben de gıcık olmaya başladım. Çok fazla yapmacık ve dünyanın kendi ekseni etrafında dönmesini istiyor. Her ne kadar karakterlere olan yakınlığımız gereği Zeynep’i bu bölümde eleştirsek de yemin ediyorum o daha haklı.Bakalım neler olacak.Eskişehir’den selamlar.

10 numara bi flm cok gzel bi kadro olaylarla supper keske ali de olsa ama neyse idare etcez artk :D

super dizi

kıvanç tatlıtuğ oskarlık oynuyor yolu açık olsun ayrıca kuzeyin babası harikalar yaratıyor.

burak’a parayı ferhat verecek…

Bu kadarda haksizlik etmeyin cemreye bence rolünü gayet guzel oynuyor

arkadaşlar bence çatalcalı 50 milyonu ferhattan alacak sizcee kimden alır

ali gibi bir dostum olsaydı dünyayı feth ederdik
birde cemre bu rolün hakkını veremiyor kıvanç ve diğerleri süper zaten zeynep gibi hoş birisi dururken cemreye nasıl aşık olur anlamıyorum karakter kötü olsa amenna valla banada bi rol verseniz seve seve oynardım

Kuzey Acayip Zayıf Ve Eskisi Kadar Baskın DEğil Bazen Komiserin Laflarının Altında Kalıyor ve eziliyor Abi Adam Çok Zayıflamış duyduğuma göre bir film için zayıflamış ama bu rolünü çok etkiliyor bakışları herşeyi çok değiştiriyor çocuk gibi görünüyor olmadı bu. Ama hiç kaçırmam severim Diziyi

ya şu güzelim dizide cemreye verilen şans kadar zeynepe verilsin kardeşim özellikle kuzeyle beraber olsunlar yoksa dizi sıradanlaşıo.

arkadaslar ben bodrumdan apo ferhatı denızde yuzerken gordum yanı bodrumda konustuk ddızı hakkında bekırın koltuguna oturuyo we frhat 4 weya 5 bolum sonra oluyo

bekiri kim öldürdü

mükemmmel dizi

yaa bu filim iyice kötüyee gidiyorr zeynep güzel kızz ama zeynep gibi sevgilim olsun 10 tane cemryee feda edmzsinn onalrın her şeyleri dikkaete alınıptaçılıyorr o zman benn anjelina gibibişeyimm neysee bencede fazla kaptrmayın alt trafıı dizz erkkler.:D

zeynep kadar salak bi kız görmedim ya:)) kuzey cemreyi seviyor kabullen artık

Kuzey bu Deniz’in aklını alır

Süper dizi tek kelimeyle ama arkadaşlar cemrede rolünü oynuyo sonuçta böyle yazılmış istenmiş herkes işini yapıyo bence kuzeye gelince tek favorim burak çatalcalıya parayı ise ferhat verir diye tahmin ediyorum banu ise dört dörtlük başka söze gerek yok bende en çok handan hanımı hareketlerine deli oluyorum hep telaş telefonda bile :) kapatamıyo saatlerce güneyle konuşurken :)

cemre reyle kuzeye hayranım

cemreden nefret ediyorum cok yapamcık gıcık her yol var cok tehlikeli bunun yüzüden ilemiyorum

Şu handan tam uyuz ve mal yha

bence dizide bide alinin erkek kardeşini oynıycak bı karakter lazım oda cok uzaklarda degıl ben olmalıyım kesin kuzeye seslenıyorum burdan

su zeynebi olduresim geliyor.bu diziye hic yakismamis.cadi dizilerine iyi yakisiyor.karakteri de oyle.kiz dediyin azacik seker olur.yok ya mor gibi boooole bakiyor

dizi iyice saçmaladı .. dizinin sadece ilk sahnesi ve son sahnesi heyecan veriyo gerisi faso fiso sıkmaya başladı. oysaki bu sezondan ümitliydik

cemre kiskanligini bi kez daha gosterdi,bu ne bencillik .zeynep sana basarilar ..

bu site diyerlerinden daha iyi.cok tesekkurler ADMIN abi

Tek kelime süper

aga yazıyosunuz yok cemre yok zeynep… filmi nerenizle izliyosunuz?

yaa arkadaslar yapmayın zeynebın neresı guzel cemre kac kat guzel ondan kuzeyle evlensın mutlu olsunlar cok yakısıyorlar bırbırlerıne zeynep sonradan gelme gıtsın dızıden de ne ısı var hc yakısmıyo dıızıye ılk gunden koynuna gırdı kuzeyın ama cemre öyle mi

Parayı yatta kalan cocuk verecek

cemre cok guzel tatli bir kiz yakisihyorlar

zuhal nerden katiliyorsunuz ben almanyadan

yasemin cemre hic bir varlik göstermiyorki

ben anlamıorum bu yapımcıları zeynep gibi güzel kız oynuyo siz adama cemreyi sevdiriyonuz kıvanç bunlara mı layık dizinin tek kusuru bu

parayı kuzey vercek güneyle hasaplaşmak için

kzuey bence kızı rehin alır

ferhatın kızıda belül ün eline düşücek fatma gülün suçu yokkende ona neler yaptı neler helle bunun babasının suçu var bunu fatmagülden beter edicek..

cemreme laf yok bitane o bitane ve yakışıyorda yıldızıda parlar onun

Bu ne ya simay deniz dedi kız hemen ülkeye döndü annesinin mezarına işlerine geldimi hemen hızlandırıyolar senaryoyu cemreye gelince çok yapmacık keri zekalı değişine bakın aynaya bakıyo galiba o anda :) annesi rolündeki kadında çok gereksiz o ada aynı bunların içinde bi babaları bide anneleri iyi oyuncu gerisi vasat ve altında.

film Çok güzel ama Dediğiniz Gibi . Cemre Beni Bitiriyo Bı kız Çıksın dizinde yaa :S gereksiz yani

kuzey guney deki tüm oyunculara tam notum var rolerini gü<el oynuyolar tebrik ederim bu arada hilal hocamıza datebrikler diziye renk kattı :)

süper dizi izlemekten zevk aldığım tek dizi diye bilirim

emegineze saglik arkadaslar!!!on numara sitesiniz!!fiLmde manyak ama sy ferhat bi oLmedi gitti)))))oLumunu bekLiyorum 4 gozle))))

süper dizi artık ferhatın kızı kuzeyin

cemree sevimsiz sey cik git,ha bu arada America,dan katiliyorum burdan slm her kese:)

Yaaa bu yorum yapan inasanlar diziyi nereleri ile izliyor bilmiyorum. Ya allah askina na zeynepi ya tipsiz, alakasiz, intikam alacakmis, ya neyin intikamini aliyosun sen? Kendin yapismadin mi Kuzeye, onun Cemreye olan askini, zagfini bile bile, kendini onun yatagina atmadin mi simdi kimi sucluyor anlamadim. Bravo senaristlere zorla su tipsizi, donuk suratliyi insanara bi seneden beri sevdirmeye calisiyorsunuz, ama sevmiyoruz kardesim, sevmeyecegiz de anlayin ve su gereksize fazla rol vermeyi, diziden yemin ederim vaz gececegim. Kuzeyin nazi da cok fazla gelmeye basladi, ve de Ferhat meselesi bu kadar uzamasin bu ne yaaa bi kendinize gelin ne sacmaliyorsunuz bi turlu rayina oturtamadiniz gitti!!!!!!!

Cemreye bayiliyorum, o ne goz oyle yaaaa hayranim, muhtesem bir oyuncu! Oyku Karayel oynamiyor remsen yasiyor kiz rolunu, hastasiyim, ama senaristlerden ricam su kizi yukseltin ya, ayni pozisyonda kalmasin o salak zeynep, donuk mor suratli niye ustune geciyor anlamadim Cemreee veee Kuzeey muhtesem!

ya bu dizide tek fazlalık cemre harbiden çok yapmacık her işin içine burnunu sokuyor resmen görünce diziyi kapatıyorum onun oldugu kısımları geçiyorum direk

cemre eskiden deseniz haklıydınız.ama şu anda çok başarılı artık alıştık ona.ama zeynep gerçekten çok donuk diziye hiç yakışmadı.kadroyla hala onu bağdaştıramadım.alinin diziden ayrılması tamamen hataydı.zeynebin yerine başka birini koysalardı çok daha etkili olurdu.aynı donuk bakışlar simaydada var.onuda hala dizide benimseyemedim

CEMRE ÖLSÜN ARTIK BU DİZİDE

cemre olerse flmin tadi kalmaz bence..

cemre olerse flmin tadi kalmaz bence..
BEN HAYATIMBOYUNCA BOYLE DİZİ GORMEM

süper benve cemreyi eleştiren arkadaşlar var bence süper asıl gıcık olan handan hanım

bence kuzey önüne gelenı affetmez burakın cemreyi zeynebi( herkese slm)

ahmet katılıyom sana ona her yer parıs;;;;;)))

bence Cemra çok güzel,Zeyneb gck. Cemre’nin gözlerine hayranım!

bence Cemra çok güzel,Zeyneb gck. Cemre’nin gözlerine hayranım

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Kuzey Güney 43.Bölüm izle