07

Oca

Kayıp Şehir 16.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Kayıp Şehir

muhteşem bi dizi ama yayından kalkacak mış neden acaba

anlamıyorum bu milleti yaw böyle diziler de yayından kalkıyosa artık hiç bi dizi izlenmemesi lazım.beren saat in dizisine 10 çeker bu dizi kanal yönetimi zırt pırt dizinin günü ve saat i ile oynarsa biter tabi yazık olacak ama diziye.

karadayı varken kimse izlemez günüyle zırt pırt oynadılar

çok güzel

bu zenci miyde bulandırdı ya bu kadar abartılacak baska konu yokmuydu

süpermbi dizi yanındanda kaldırılmamdı

bu zenci konusu yıldırdı beni ya valla

memlekette türk erkegimi kalmadı bu zenci ne alaka soguttular diziden bu ne ya

Dizi ve oyuncular muhteşem ,hayatımda ilk kez yerli bir dizi beni içine çekti çünki herkes hakiki çok gerçek hayal degıl kurgu degil yalnız senaryo son bolumlerde cıvatmaya başladı iki kardeşin aynı kadın ile ilişki yaşaması hoş olmadı…

mükkemel ötesi dizi, oyunculuk ,konu ,sürekli dışlanan aslında mahsum insanlar zenci konusuda çok yerinde bence niye rahatsız oldunuzki türk erkeğimi kalmadı diyenlere şaşırıyorum valla dizi kahramanı olarak bile tahammül edemiyorlar

yaa yayından kaldırılcakmıymışş ??? süper bi dizi süper oyunculuklar senaryosuyla verdiği msjlarla tek kelimeyle harika bi dizi bu dizide kaldırılırsa yuh derimm artk…

ırkçılık yapmayın arkadaşlar rengımız aynı olmasada guz yaslarımız aynı

güzel ne demek kardeşim yaa harika bi bu bi kuzey güney evlerden biri vardı onuda sonlarına doğru mahvettiler sora da bitti

ağlayacağım yoktu güzel bir, gün mutlu bir iş sonrası eve gel, gel bu diziyi izle ve ağla ağla ağla. eğer bu dizi kalkar ise yazıklar olsun izlemeyen insanlara

aslında zenzi yerıne o kadın olmelıydı

ya arkadaşlar ne yayından kalkması dizi reyting üstüne reyting kırıyo kulaktan dolma haberlere inanmayın dizinin 14 bölümlük bi anlaşması vardı ve oturup tekrardan anlaştılar bu dizi bitmez bence bitirirlersede kendileri kaybederler yani her bölümü merak içinde bırakıyolar sonrasını düşündüren bana tek bi tane dizi söyleyin haftaya ne olcak diye merak etmeyen tek bi kişi çıksın bana söylesin süper ötesi bi dizi tek kelimeyle tşkler oyunculuklar süper

sakın kalkmasın dizi hayatın gercekleri

Burada rasist düsüncelere kapilmaya hic gerek yok, aksine siyah arkadas bayagi bir renk katti diziye, türk erkegimi kalmadi sözüyse bastan sona yanlis, kisiler bu tür duygularini iclerinde tutsalar ? ama su iki kardesin bir kadina takilmasi konusu cooooook yanlis, hemde bile, bile iste bu nokta bitirecek söndürecek bu diziyi, bunun yerine ölen genci yasatip isleselerdi, cok daha basarili olurdu…

resi sana bi dizi söyleyim haftaya ne olacak diye bekledigimiz kurtlar vadisi :)

ya bu dizinin neyine agladin sen allah allah ülke ellden gidiyo tayip ülkesi satiyo otur ona agla

ethem hakını veriyon dizinin

sevgi için aynı dili konuşmaya gerek yoktur bazen bi bakış bazen bi söz bazende bi tebessüm amaç orda imkansız bi aşk zenci olsa ne olmuş yani arkadaş onda kalp yok mu o i love you derken o seni seviyorum diyemez mi sevgi her dilde ayni değildi anlamsız birşey yoktur anlamsız tekşey zaman oda akıp gidiyo malesef şimdi bekle ki hafta geçsin üzüldüm zenci delikanlı çocuktu sevdiği kız için dayak yedi sevdiği kız için ülkesine gitmedi sevdiği kız için öldü..

ya ne turk sınamalarında degıstı nede dızılerde ya kadıre yakınlastıracak baska bısey bulamıdınız mıda ayselle yakınlastırıp dızıyı ölduruyonuz

Aynen reis sana katıloyrum yayından kalkarsa bu diziz kendileri kaybeter ben 2 dizi izliyorum vadi ve bu Cevdet başkanı tebrik ediyorum iyi yönetiyor

tabı guzel dızı ya oyunculuk guzel ya senorya guzel ya konu da gayet ele avuca gelecek şekılde kayde deger ya o yuzden kalkıyor salon dızı olsa yayından kalmazdı bolum konusuna gelınca gerçekten salya sumuk ettı benı çok uzucuydu çok begendım 10uzerınden 10 emegı geçen herkeze teşkkurler

çok güzel bir dizi severek hayran olarak gönülden yürekten seve seve izliyorumm kesinlikle çok mükemmel bir diz kayıp şehir onun oynadıgı akşamları iple çekiyorumm oyuncular süper kara dayı ve kayıp şehirr çok sevdigim iki dizi aynı akşam olmaz böyle bisiyy

bu bıtıcene muhtesem yuzyıl sacmalıgı bıtsın dızı super gıdıyo ayrıca o meryemı gebertmek ıstıyorum zencıye laf soyleyenlere gelınce olaylara ıstedgnz gözden bakmaya devam edın

guzel dizide karadayiya rakip oldu reytingi dusebilir

Gökçe Bahadır a tebrikler asla hakkı göz ardı edilmemeli. Dİzi deki tüm karakterler mükemmel. Dizi yayından kalksa bile ki kalkmamalı ama kabul edilmeliki tüm sanatçılar hakkını vererek sanatlarını icra etmişlerdir.

Yaşadığımı hissettim yine diziyi izlerken.
Ağladım güldüm herşey mükemmel irfan aysel aşkı dışında haftaya pazartesiyi büyük bir heyecanla belicemmm…..

turk erkayı yokmu dıyen arkadasa turk erkeyını gördün ıkı kardeş bı kadın bümü turk erkeklıgı sıyahı beyazı ne farkeder ınsanız ınsan

Arkadaslar; siz insanligin ne oldugunu bile bilmeden, sacma sapan siyah beyaz ayrimi yapiyorsunuz. Insanlara doagarken soruldumuda renklere karar verildi! Insanlarin renklerine degil, karekterlerine bakin! Ayrica, Daniel inanilmaz sirin ve cok guzel bir karekterdi. Keske; filmden cikarilmasaydi. Kimbilir, belkide insan gibi gorunen yaratiklar, renklerin degilde adam olmanin ne oldunu fark ederler!!!!! Yonetmenin ve oyuncularin ellerine saglik. 10 numara………..

dizi guzel ama bundan sonra daniel yoksa izlememnın bı anlamı yok dizi sacmalamaya baslayacak tarlabasındakı hayatları anlatıyordu bırden aşk dizisine döndü

hayatın gerçeklerini anlatıyo…dizi çok güzel

çok gerçekçi bi dizi,hayatımda ilk kez bir türk dizisine bu olmuş işte dedim.

bu dizi hic bitmesin

bayilirim bi diziye\

off sevenlerii ayırmayınn yaaa …s .s .s

çok güzel bir dizi bu bölümünde acaip duygulandım anlayana çok mesjlar veriyor oyuncu kadrosunu gönülden tebrik ederim

yaa bu dizinin kalkması cok sacmalık dizide ne ararsan var fakirlik zenginlikten tut motor tamircisinekadar btek kötü yok etem herşeyi aşkı yüzüne yapıyo

MUKEMMEL BI DIZI KARADAYI FALAN BOS VALLA SOLUKSUZ IZLIYORUM

süper ötesı ı dızı yayından kaldırılmamalı bence.

Bir dizinn saati gùnù neden bulaşar değişirdi .tutturmus bir beren saat ne bu ya bıyık omı var oyuncu yaaaa umarïm dizisi tutmaz

tmm mutlusunuz anladık :D

46dan sonra izleyin evrime inanacaksınız ah ulan cebimde param olucaktıki çarpıcaktım suratına

bencede bu dizi kalkmamalı ama pazartesi olmasın karadayı var o inkam dizisi yüzünden bu dizinin günüyle oynadılar

Bu dizinin oyuncularının emegiyle dalga geçiyorsunuz resmen sadece bir isme kilitlenmeyin bırakın baskalarına kazansın beren emeginden fazlasını kazandı zaten yenilere fırsat verin bence beren bekar popüler olmayı haketmiyor

Bence intikam dizisi çok saçma KANAL D ne buluyor bu kadinda anlamadım madem bukadar güveniyorlar karadayıya rakip koysaydılar ya berenciklerini bukadın bunlara hayatta rakip olamaz

kesin mi kalkacağı

iki kardesin aski salkaca gelistigi icin gereksiz olmus onun disinda cok kaliteli oyuncular muthis umarim karadayi kurbani olmaz

boyle bi polisliikk yookkk
havaya ateş uyarısı yapmadan adama sıkıyo yuhh

süper bi dzi ama pazartesi olmadı ya karadayı var o ses var :(

bu dizi çok güzel oyuncularıda 1 numara hiç bitmesin bu dizi sevilen diziler kalkıyor sevilmiyenler uzuyor lütfen bitmesin bu arada aysel süpersin :)

kanal d saolsun ytiyecekler diziyi. bi beren saat sevdasına yiyecekler güzelim diziyi be.

cok güzel bir dizi

sakın kaldırmayın bu diziyi çok güzel. yemin ederim kaldırılırsa bu türkiye diziden anladıgı falan yok. işten gelir gelmez bu diziyi izliyorum düşünün ya yaptınız işin sonuna kadar arkasında durun her şey para dil. ….

SÜRÜKLEYİCİ

tek kelmeyle super bi dizi ,en guzel dizi ,supeeerr

karadayı bu filme 10 çeker…

11 bölümünü izlememiştim bi arkadasım izlerken gördüm dikatimi çekti ve oturdum 11 bölümü arda ardına izlediim mükembel ne demek arkadas süper bir film kalkarsa eqer intahar ederiim

meryeme çok uzuldum ya … masumca yapılmış bır hareketın bedelı bır omurluk vıcdan… danıel sahnesınde agladım ya

EVET BENCEDE IRKÇILIK YAPMAMAK GEREK ARTI IKI KARDES BIR KADINA ASIK OLAYINA GELINCE UNUTMAYALIMKI ASKI MEMNU KUZEY GUNEY VE LALE DEVRI 3 KADIN DAN 3 AYRI ÇOCUK SAHIBI OLDU ÇINAR KAREKTERI USTELIK BIRI BALDIZIYDI KURTLAR VADİSİNE GELİNCE YETER BENCE BAYDI ARTIK GERÇEKLERI YANSITIYORMUS MILLET ANCA SEYREDIP ORNEK ALMAYA ÇALISIYOR

son olarak sevıyorum bu dızıyı muzıgı her ne kadar benı etkılesede yanyından kalmasını ıstemem sahsen

Ya ethem varya tam olmak istediğim kişi.Ayrıca dizinin kaldırılmaması lazım zaten iki tane dizi izliyoz biri bu biride karadayı.

dızıyı lutfen kanaldan ızleyın reyting yapamazsa yayından kalkar

uyruk mu değiştirelim bu ülkede her türlü dalavera oluyor insanalrın inanacak bir direnci kalmadı bari insanalr evine geldiği zaman izleyeceği bir dizi olsun hayatın gerçeklerini kimden saklıyorsunuz…

söylenecek söz yok gerçektn bu dizi harikaa ailecek izliyozz tek izledgm dizi lütfen kaldrmsnlar ama duyduğuma göre reytngleri yüksekmiş 5 sırada yer almş ilk zamanlar şimdi 2 sıradaymşşş kim diyo kalkcak diye bizide kotkutuyolrretem ve kadir çok iyi oyuncu irfanda ayseldeeee gerçtnn hepsi harikaaa

gercekten guzel bi dizi ilk bolumunden takip ediyorum yaynidan bencede kaldirilmamali okadar kaldirilasi dizi arasindan bu diziyi kaldirma isteklerini anlamadim niyesi aciklanirsa memnun olurum.

harika bir diz kaldırmayın aynı benim hayatım anlatıyor

ırkcı olanlar seyretmesin rahatsız mı oluyosunuz

neden bu öteleme anlamadım ZENCİ kelimesi çok kırıcı bu söylediğiniz ırkçılığa giriyo..konuyu yorumlama biçimine bak ya biri zenci diyo biri türk erkeği mi yoktu sanki diyo nesiniz siz ya bu ne saçma bi yorumlama..oyunculuğa dikkat edin biraz mesele şurda iyi oynadı burası olmadı deyin ha diğer konuları da üslubunuzu bozmadan yorumlayım acımasız olmayın

karadayı gününe denk getirmeleri çok etkiledi yani şimdi hem ona bakıyorum hem buna bakıyodum şimdi karadayıya bakıyorum buna nettten bakıyorum mecbur başak güne alsınlar yaa mesela salı olabilir

Dizinin yayından kalktığı falan yok nerden çıktı bu .

Çok fazla arabesk konuları işlemesine rağmen yine de kayda değer bir oyuncu kadrosu ve senaryosu da izlenmeye değer kılıyor diziyi.Özellikle Ahmet Mekin(Dede) bu dizide rol alarak,yılların eskiitemediği sanatçılığını bu yaşında bile sergileyebiliyor.Irkçı konulara değinmiyorum.Bir Ülkücü olsam da,Herkes eşittir ilkesiine her zaman sadık kalmayı da bılıyorum kendi çapımda.Her dızının bır son bolumu oldugu gıbı bu dızı de bitecek ıllaki,başrol oyuncularından biri başka bır yapımdan parası daha bır tekliif alınca ya da dizi reyting almayınca bıtmesı kacınılmazdır.

bu dızı kalkarsa kurtlar vadısı de kalksın o zamn asırı sıddet ıcerıyo bu dızının kalkcanı sanmıyorum askı memmu dıye dızı vardı rezıl bır fılımdı behlul yengesını yıyodu da bu dzı nıye kalksın kalkarsa bu dızı caglayan meydanında protesto yaparım :D

kadir çotuk abi çok güzel oynadın yaa ufakta olsa rolun ama bence ben ce baş rolde sen olsaydın çok güzel olurdu sarıalan gurula izledi seni

süperrrrrrrrrrrrrr bi dizi vallahi son bölümde cok agladim, daniel e cok üzüldüm niye cikardilar cocugu diziden, valla beren saatin dizisi cok sacma iki bölümdür cok ucuz ve kalitesiz, sacma bisey olmus, hic begenmedim, zaten o kadina gicik oluyom, havasindan gecilmiyo, soykaa, ya bu millet sayesinde meshur oldu biyerlere geldi, tenezzür edip kimsenin yüzüne bakmiyo, gazetecilere tek kelime etmiyo, ne zannediyo kendisini? sonradan görme.

Diziyi son 3 bölümdür seyrediyorum şuanda da eksik bölümleri tamamlamaktayım
9. bölüme kadar geldim.Özetle dizide neşeli günler tadını buldum herbiri ayrı telden çalan
kalabalık bir aile ve bu aileyi ayakta tutmaya çalışan güçlü bir anne.Dizi bana kalırsa 3 kişi
üzerinde dönüyor nazan kesal(anne meryem)müthiş oynamış,gökçe bahadır(aysel düşmüş)
ve ilker kaleli(irfan) buna pek rolü olmadığı düşünülse de önemli anlarda önemli laflar ederek
aileyi toparlayan dedeyi(ahmet mekin) de ekleyebiliriz.Haksızlık yapmayayım meryemin gözbebeği
ayselin yüreğini yakan karizmayı(kadir) da es geçmeyelim.Gökçe bahadıra ayrı bir parantez açmak istiyorum
bir oyuncu bu kadar mı geliştirir kendini bu kadar mı üzerine koyar yaprak dökümünden sonra oyunculukta
tavan yaptı kıvançın kadın versyonu diyorum ben ona.Aysel pek yakışmış bahadıra.
Dizi iyi gidiyor yalnız bir kaç noktada küçük eleştirilerim olcak zenci çocuk seher durumu var
şimdi türkiyede ırk ayrımının olmadığını yönetmenin bilmesi lazım bizde böle bir şey yok burası ispanya fransa değil .
çoğunlukla repliklerde işte ne bilim rengi farklı diye mi böle düşünyosun falan filan çok duyduk
saçma.bizde müslüman gayrimüskim durumu söz konusudur islamda geyrimüslüm kız alınır
ama gayrimüslime kız verilmez durum budur rekten değil de bu konudan yaklaşılsaydı daha
isabetli olurdu.diğer bir konu seherin arkadaşı kapalı kız durumu ismini bilmiyorum.burada da
reyting kaygısı mı desem toplumsal yaraya işaret ediyorum havası mı desem bilemiyorum yanlız
ben zannetmiyorum ki hiçbir arkadaş bu şekilde başındaki örtüyü kast ederek iğneli konuşmaz
çünkü kimsenin umurunda değil.illaki kapalı kız oynatcam diyosan oynat ama böle diyolaklara
gerek yok sokağa çıktığımızda neresi olursa olsun kapalı birini görebiliriz tabi siz gösteririseniz.
komser şekspir filminin final sahnesini hatırlayalım türkiyenin dörtbir yanından manzaralar ekrana geliyordu
bir sürü insan düşünün,ama bir tane başı kapalı kimse yoktu sanki onlar bu ülkede yaşamıyor
veya yok sayılıyor yada hayalindekini yansıtıyor ne derseniz deyin.bugün herhangi bir yere gidin
restorant sinama ne olursa olsun başı kapalı birine rastlarsıznız.şuna gelcem illa ki ben bu
ranttan(üzülerek ifade ediyorum rant konusu olmamamlı)pay alıcam diyosanız sokakta görelim
otobüs durağında görelim hastanede doktor olarak görelim…ne yokmuş gibi yapalım nede
istismar edelim.diziye son eleştirim herkes çift olmak zorunda mı diye yönetmene soruyorum.
böylemidir yani herkesin sevgilisi olmalı her mücadelenin içinde aşk olmalı mıdır diyorum
ve başarılar diliyorum umarım izlenme oranı doğrultusunda hareket etmez bitmesi gereken yerde bitirir
tadında bırakırsınız kolay gelsin….

Evren AKGÜN

tek bölüm bile kaçırmadım inşallah kaldırmazlar diziyi haftanın en güzel dizisi

İntikam gibi saçma sapan bir dizi için Karadayıyla aynı güne koyarak resmen dizinin ayağını kaydırdılar. Yalan Dünyanın da başına aynı şeyi getirdiler. Acaba hangi mal yöneticiler bunlara karar veriyor? Cuma gününü neden boşalttılar acaba? Zorla Atv’de ki saçma sapan Huzur sokağını izlemek zorunda kalsın diye millet bence!!!

muhammet hanifi çiftçi | 12 Ocak 2013 Saat: 20:46

ya varya yemin ediyorum dizi müthiş abiciğim sakın bu diziyi kaldırmasınlar kaldırırlarsa bidaha dizi izlemem kanal d kanalınıda açmam…

buz dizi bieterse bbende biterim galiba:DD:D:D: bu dizi harbiden süperrrrr keyfi alarak izliyorum

aysel on numara

çok güzel ve keyifli bir dizi

süper oynamıslar

polisin ates etmesi gerekmiyordu.Daniel tek basina kacmiyordu,kacsaydi nereye kadar kacabilirdiki.silahsiz bir insana silah cekmek bence barbarlik.insan cani bu kadar ucuz olmamali.Dizi cok güzel.Favorim irfan konusmalari hareketleri mimikleri durusu bakisi her seyiyle harika.Emegi gecen herkese tesekkürler…

intikam dizisi hosuma gitmedi.Bu diziyi severek büyük bir keyfle izliyorum.oyuncular cok basarili.rejisor ve yapimci titiz calismis tebrik ediyorum.insanlari dil,din irk ayirimi yapmadan seviyorum.Ben kendi sahsima konusuyorum ne kadar asik olursam olayim hic bir zaman zenci ile evlilik dusunmem.yurt disinda yasiyorum cevremde boyle evliliklerde olan cocuklarin okulda arkadaslari tarafindan dislandigina sahit oldum.Meryem hanim danielin vurulacagini düsünse sikayet etmezdi.Simdi vijdan azabi cekiyor.Daniel yasasaydi iliskilerine aile sicak bakmazdi. onlarin asklarina engel olurlardi.

aglamaktan gözüm şişti ne varki rengimiz degişik dilimiz de farkly olabilir ama hepimizi allah yaratmış biz onun kullarıyıs valla super film

bu diziyi arkadaşlarımdan duydum. ve inanır mısınız 1 den başlayıp sonuna kadar da gittim çook güzel bir dizi .. çook da keyif alarak izliyorum. ekranda bir sürü saçma sapan diziler var . onları kaldırmanız yerine bu kadar tıklanma rekoru olan diziyi neden kaldırıyorsunuz..

senaryo guzel akıcı bı fılm baglıyo ınsanı sahsen ama bu denyıl filmın ıcerıgını degıstırıyo bı turk u sevmıs olsa daha guzel olurdu dizi baska yerlere sapmazdı

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Kayıp Şehir 16.Bölüm izle