22

Eki

Karadayı 3.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Karadayı

Sayfalar: 1.KSM 2.KSM

SAVCININ YÜZ İFADESİ NASIL AMA…?

helal admin

bu ne hız kardeşim helal olsun emeğinize sağlık dizi biter bitmez yüklüyorlar bu siteden şaşmayın yalnız görüntüler sıkıntılı biraz…

süperdi kenan imirzalı öok klas bergüzerkorel hakimli tam puan ama nişanlısı türkan şoraya benzetiyorlar kendi aralarında herhalde hic alakası yok ne boyu ne gözleri türkan şorayın bi resmine iyce baksınlar ama dizi harika insallah boyle gider

Hergun olsa izlerım ellerınıze yuregınıze sağlık gelın anlaşalım haftada ıkı gun olsun barı:)

peki kimmiş oadam seni kapatıp yani kurtaran BABAM bu sahneyi seyretmekten bıkmadım tam can eviden süperdiiiiiiiiiiiii

Dizi sarıyor da.. Bergüzara alışamadım.. Abzürt duruyor.

kenan ımırzalıoglu her fılmın mı guzel olur yaaa eline koluna yuregıne saglık ayrıca bende bu fılmde oynamak ısterdım vala tesekkurler….:D

hayatımda hiç bir diziyi,hiç bir filmi bu kadar ısrarla izlemek istemedim ve ısrarımın karşılığını keyifle alıyorum.emeklerinize sağlık,saolun

yavvvv kardesım adamlar oynuyor. sımdık 168 saat gecerm.herkesın ellerıne saglık haftada 8 bolum olsa ızlerım pazartesı gunu 2 bolum asagısı kesmıyor.M.D.K.

10 numara dizi gercekten site sahiplerine tsk ederim…

basariler .vatan oztarhancilar

bu diziyi hayranlikla izliyorum ezelden sora bu dizi super olmus bu adam guzel filim ceviriyo helal olsun

adamın dibi valla rolünü iyi oynuyor yakışıyor nede olsa emeği gecen herkeze sayğıla…..

gercekten mükemmel bir dizi kenan imirzalioglu muthis oynuo berguzar korele de hakimlik cok yakismis:):):):):)

dizi bomba.kadro desen bomba…kenan desen adamın dibbiiiiii…bergüzer zaten harika tam rolüne oturmuş…nazif baba zaten yılların oyuncusu tam rolünde…ama mahir’in nişanlısı varya arife o olmamış işte asıl abzüt duran o…herseye ragmen çok güzel alıp götürüyor.. ellerinize sağlık..türkiye sayenizde doğru düzgün bir dizi seyrediyo..

Çok güzel bir dizi emeği geçen herkese saygılar…

Çok güzel bir dizi emeği geçen herkese saygılar.Ayrıca Kenan İmirzalıoğlu gelecek vadeden kaliteli bir oyuncu…

sıteye koyduğunuz için teşekkürler

ben bu adamın hastasıyım hangi dizide oynarsa oynasın rekor kırıyo bir gün istanbula onun için gidecem

kenan abini her filmi mükemmel zaten haftaya diziyi büyük sabırsızlıkla bekliyorum gerçi tatil felan dizi olmayada bilir ama inş önceden ayarlamıslardır

dehşetül vahşet başka ne denir ki…

Kenan abi hastayım sana yaw bu diziye de tabi bu adamın tüm dizileri süper ya söyleyecek bi şey yokk .. :D :D

Yine muhteşem bölüm.Dİzi müzikleride harika heycanla bekliyorum yenii bölümleri…

güzel dizi güzel msj lar veriyor teşekkür yetmez taktir…

EMEĞİNİZE TEŞEKKÜR EDERİZ.BÖYLE DİZİLERİ
İZLEMEK GERÇEKTEN GÜZEL.İNSANLAR GÜNÜN
YORGUNLUĞU BUNLARI İZLEMEKLE ATIYORLAR.
DİZİ İZLERKEN ZAMAN AKIP GİTMİŞ.

Bu ne hiz Arkadas supersiniz Admin Tesekur Ederim Allah Razi OLsun Saygilar..

bu diziyi hayranlikla izliyorum ezelden sora bu dizi super olmus bu adam guzel filim

ADAM YAKIŞIKLI AMA ONU GEÇ ALDIGI PARA HELAL OLSUN BİRROL BU KADARDAMI GERÇEKÇİ YAPILIR EMEGİ GEÇEN HERKESİN ALDIGI PARA HELAL OLSUN TAKDİR EDİYORUM BEN DİZİ İZLERKEN KARAKTERLERİN OTURMASINA BAKIYORUM MÜZİKTE TARKAN DİZİDE KENAN

DİZİDE YAKIŞMAYAN TEK KİŞİ BABA O İYİ SANATÇI AMA BU ROL UYMAMIŞ DAHA DİKTATÖR BİRİ OLMALIYDI DUYGUSAL DEGİL

bu nasıl senaryodur arkaadas koskoca adamım izlerken gözlerim doldu. helal olsun cok kaliteli bi dizi.

süper dizi heycanla bekliyorum

Emegi geçenlere Teşekkür kesintisiz izledik

merhaba arkadaşlar emeği geçen bütün arkadaşlara tşk ederim. dizi süper yaa izledikçe izleyesim geliyor valla helal olsun dizi yönetmenine ve yapımcıya..

heyt be kralsın kenan ımırzalıoglu abımın butun fılmlerı gecerlı…

Emegi kecen her kese tesekkurler,izlemek zovk veriyur.

Bomba gibi dizi

ben bekletemiyorum acaba haftaya oynatecakmi super bir bolumdu.

süper

valla çok güzel

çok kaliteli bir dizi herkes rolune yakışmış kenan abi sana helal olsun oynayacağın yapıtları iyi seçiyorsun buda kaliteni ortaya koyuyor.

güzel film tbr

hayatımda ilk defa güzel bi dizi izliyom kenan abi sagolsun :)

bu sitede emeği geçen herkeze tşkrlr..
on numara bir dizi inşallah dahada sürükleyici olur..

bi oturuşta 3 bölümü arka arkaya izledim..dizi acayip sarıyor.umarım böyle devam eder…

yaw ben bu diziye hasta oldum çok güzel yaaaa!!!! avukat kenan abi yine güzel bir dizi çıkarmışşş helal olsun dizinin sonlarına doğru yatıyorum.. ondan devamını interrnettewn izliyorum……………..

site bi harika.. ellerine emegıne saglık kardesım. tebrık ederım.

küçük nazifin 20 yıl sonra ki halinde beni oynatacaklar şans dileyin bana …

Dizi On Numara Ben Böyle Devam Edeceğini
Düşünüyorum Kenan İmirzalioğlu Bu işin Üstadı Rıza Kocaoğlu Çok Yakışmış Bütün Oyuncuların Hepsi Aynı Kalitede Bu Filmi Yapan Herkeze Bozulmamasını Diliyorum

Filmdeki baba sevgisine hayran oldum.Senariste teşekkürler :)

Herkes CUK oturmus ama Berguzar Korel o inek ve anlamsiz gozleriyle ve komser cocuk diziye hic yakismamislar yakismiyorlarda …….

şahene bir eser oynamışlar

slm süperin ötesi muhteşem

Sayın Sanat Yönetmenim,

Sizde takdir edrsinizki görsel olarak dehşet bir yapım ancak mükemmelikler ayrıntılarda saklıdır ilkesiyle orantılı bazı detayları kaçırmışsınız ama her ne kadar da olsa çok begenip o yılları nasıl canlandırdığınızı itina ile takip ediyorum ellerinize sağlık saygı ve sevgiyle,

HAYATIM DA HİÇ BÖYLESİNE MUHTEŞEMMM BİR DİZİYE FİLME RASTLAMADIM , DUYMADIM , GÖRMEDİM. BU KADAR HEYECANLI ADRENALİN DOLU BİŞEY OLAMAZ YA. OYUCU KADROSU MÜKEMMEL MÜZİKLER ANINA GÖRE ÇOK UYUMLU. TAM BİR ŞAHESER BU YA. DİZİNİN HER SANIYESİNİ YÜREĞİM AĞZIMDA BÜYÜK BİR HEYECAN ZEVKLE VE DE BÜYÜK BİR MUTLULUKLA İZLİYORUM. KALİMİ ŞEHRİN HERYERİNDEN HİSSEDİYO GİBİYİM. BÖYLESİNE MÜKEMMEL BİR SANAT ESERİ ORTAYA ÇIKARAN BÜTÜN EKİPE SONSUZSEVGİLER. ELLERİNİZE YUREĞİNİZE SAĞLIK.

dizi güzel de şu fon müziğin sesi bizi sağır etti.kelimeleri anlayalım derken beynimiz oyuluyor.siz hiç seyretmiyormusunuz bu diziyi.müziğin ne kadar çok olduğunun farkında değilmisiniz????????

ekibin hepsine teşekkürler ancak bu kadar güzel yazılır ve oynanır ayrıca oyun kadrosu da süper

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Karadayı 3.Bölüm izle