23

Kas

Huzur Sokağı 12.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Huzur Sokağı

Klasik babasının fakir birine vermeme olayına döndü. Feyza bilali babasının isteği ile bırakmalıo ama başka bir şey olmalı Feyza dindarlaşıp babası ile bu şekilde mücadele etmeli. Zaten onun asıl aradığı sevgi ve gidermek istediği içindeki boşluk.

ben Feyza ile bilalin evlenmesini istiyorum feyza kapanmalı

Feyzanın bu kadar kolay pes etmesi hiç mantıklı olmadı. Ayrıca bu durumda Bilal in feyzayı bırakmaması lazım…

Değerli gönül dostları huzur sokağını en başından bu yana takip ediyorum…Allah için çok çok mükemmel bir dizi…inşallahta daha çoook bölümlerini izleriz var olduğu müddetçe…bırada şunu deyinmek istiyorum…dizide olsa duygulandığımız anlar hatta akıttığımız göz yaşları oluyor…ben kendi adıma konuşmak istiyorum…sevmenin güzel tarafı olduğu kadar elbet acı tarafıda oluyor…gerçek olan ise daima seven bedel ödüyor…bende bu nacizane insanlardan biriyim…buda şu demektirki seven insan sevdiğinden mahrumsa,yaşayan ölüden farkı yoktur…saygılarımla…

bilal sukranla evlenmeli.Feyza bilala hic yakismiyor.nasil olacak o is?Feyza icki kullaniyor kaninda alkol var.nasil olacaq?

ya şükranda en sonunuda bilali yüzünüden ne hale geldi ama ilki görüşte aşkı buduru heralde doktoru itivat ediyorudu onunu suratı nasıldı heralde doktoru onu dan hoşlanıyoru şükran bilali diye tuturumuşu tama seviyoru ama karşılıklı sev gi deyiliki bilali onu sev miyoru mecburu bilali sev gisini kalbine gömeli biraz etravına baksı hayatını nasıl olduyunu görusunü bilalde haketi ama feyza diye tuturumuşu ne o feyzaya oluru ne feyza ona oluru ama bilal bunu görmemişi

ben olsam feyzanın babası parasına güveniyor cok ayıp gercekleri anlasa iş işte gecer

ikisinede cok acıy

aslında bununda bir romanı var . ama ne diyeyim tek kelimeyle muhteşem bir dizi. bilmiyorum da sonu çok farklı biter derim de feyza kapalı şükran ise açıkken bir görse bilal bence şükranı çok beğenirde ama dizide . son olarak bu dizideki kişilere sela ve süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

ben şükrandan nefret ediyorum bilali feyza hak ediyor

bu muharrem gununde imam huseyin in hatirasini hatirlarken,bir defa olsun hak ve hakikatten yana olanin kazandigini goremeyecekmiyiz…
feyza ile bilal i evlendirin,bilal de emniyet kemeri kullanmaya oze
n gostersin,bilalin annesinin ses tonu da cok yapmaciga kaciyor,biraz daha dikkat,

o değilde bende feyzaya aşık oldum

bence feyza ile bilal evlenmeli feyzada doktorla evlenmeli

bu dizi çok güzel lütfen bunuda yayından kaldırmasınlar

ben fyzanın kapanıp yakında bilalle mutlu olucagını düşünüyorum

ben bilalin şükranla evlenmesini istiyorum

cok guzel bir dizi beyze cok guzel hanim hanimcik bilal ise tabiyer yerindeyse dort dortluk bence evlenmeliler bu sikintilari beraber gogguslerle.

buzamana kadar seyrettiğim en mükemmel dizi umarım diziyi kısa tutmazlar

ben bilalin feyzayla evlenmesini cok istiyorum

yazik bilal ile feyza kavusmuyor,ama cocuklari bir birleri ile evlenecek.

cok guzel aylem cocuklarimla izleyebilecegim tek dizi huzur sokak severek izliyorz umarim devami gelir emegi gecen herkese tesekur ederim atilla FRANCE

bence bilal kardeşim için en doğru olanı bu …

bu bolum superdi ohhhh feyzayla bilal ayrilcak en iyisi budur yakismiyorlar hem yasam tarzi icin hemde gorunus amacli olmuyorlar feyzadan nefret ediyorum onun yerine keske baska duzgun biri oynasaydi hic guzel rol yapamiyor zaten bu kizin hic bir filmini sevmedim kim buna neden rol vermis hayret ya

ya siz neler yazıyorsunuz öle… Bilal şükran ile evlenecek bir erkek evladı olacak… Feyzada başkası ile evlenecek Hilal isminde kızı olacak… Feyza Hilali Bilalin istediği şekilde yetiştirecek…Huzur sokağını okumadınızmı siz…istemekle olmuyor

feyza bilal ayrılmasın

bende feyza ve bilalin evlenmesini istiyorum şükranda çok iyi ama sevgi karşılıklı olunca mutluluk daimi olur yoksa bilal aklında feyza varken şükranla evlenirse 3 kişi mutsuz olucakk

harıka bır dızı gelecek bolumu sabırsızlıkla beklıyorum tam bır aıle dızısı ınsallah devam eder hep

salam bende isterdim Feyzayla Bilal evlensinler amma bu mumkun deyil ki,onlar ne kadar cok isteseler bile mumkun deyil.

bence bilal agzının tadını bılır dıyorum feyza tabıkıde…..:)

bu dizinin romanını okumuşdum süper di diziyi izlerken daha güzel oluyor şükranla bilal evleniyor feyza zengin biriyle evleniyordu romanda ..

1 kisimdaki warkiyi kim okuyor bilen varmi bana soyleyin rica ederim

ya ben bu feyzaya sinir oluyorum kız hem seviyo hem de ayrılmak istiyorum diyor.Böyle yapacağına babasının öldürteceğini söylesin artık her zaman görüşmemeleri için karar alsınlar daha iyi olurdu.

arkadaşlar boşuna baklemeyin ne feyza nede şükran bilal ile evlenemiyo…..

bence bu zamana kadar beni ekran başına kitleyen tek dizi..
bu dizi için saat kuruyorum desem yeridir kaçırmamaya çalışıyorum
bilal in işi çok zor ne yapacağını gerçek ten merak ediyorum
bilal in yerinde olmak istemezdim . çok zor bi durum

harika bir dizi. bende romani okudum ama dizi olarak izlemek bir baska guzel. Seviyeli ve kaliteli emegi gecen herkese tesekkurler. Darisi diger kanallarin ve dizilerin basina diyelim.

12.bölümün sonu çok dramatik oluyor böyle basitolmamalıydı. ilk bölümlerde herşeye göğüs geren feyza mücadele eden feyza sevgisi için çırpınan feyza 12. bölüm sonunda çok ucuz bir şekilde pes ediyor bu böyle olmamalıydı. müçadele sonunda pes etmeliydi dramatik oldu

çok dramatik bir son böyle ucuz bir şekilde feyzadan ayrılmamalıydı.önceki dizilerde mücadele eden feyza 12.bölümde sevgisini çok ucuz bırakıyor.

ya bayılıyom bu dııye en güz aşk ve dramanın geçtiği en güzel dizi

Bilal feyzaya çok soğuk daha fazla sevediğini belli etmeli bu kadarıda artık bezdiriyor izleyenleri. birde böyle giderse konular gitmeyecek gibi umarım tadında tek sezonluk gerçek bir aşk filmi olur..

bence feyza ile bilal evlenmeli kızda art niyet yok arkadaş ama şükranda hoş kız ne yazıkki gerçekte olan bişey bu şükran gibi kızlar hiç tercih edilmiyor ben erkek olsam şükran olurdu tercihim ama gönül işte feyzaya konmuş aldırmayn dizi işte :)

herkes bilal feyza diyor kerim emel n’olacak necmettine ne yapacak kerim

bilalden nefret ediyorum feyzayı sevdiği için gerçek aşk şükranın aşkı

Çok Beğenerek izlediğim bir dizi mükkemellde gıdyo ıns hep boyle dewam eder? dıger dızıler gıbı sacmalamaz

feyzanın hemem pes edeceğini sanmıyordum babasıda gıcık bilal taksici diye bırakmıyo görüşsünler feyzanın babası yüzünden filmin tadı kalmıyo onu öldüresim geliyo :)

ben feyza dan böyle bir davranış beklemez di ama feyza hemen pes etti

herkesde feyzayi sucluyor napsin kiz babasindan korktu iste pis adam sukranin evlenecegi doktor niyazi cikti ortaya bu bolumde …

bana bakinsana bu yorum yapan sacma sacma seyler yazan kisiler susun lan bir bizene romandan beni diziden ogrenmek istiyorum ne olacagi so shut up feyza bilali seviyor oda onu so ikisi evlenecek bence neyse kisacasi susun:/yazmislar buraya bir halt bilmeden toz olun simdi

Bence Feyza ve Bilal evlensin ya.

Yakında da rezzan tuferle vurulacak

hikmet aga, boş konuşuyorsun..
bilal, şükran için, ‘böyle dedi ama, yüreği yanıyordu’ diyor, sense ‘ya senin yüreğin’ diyorsun, ama şükran ‘benim canım değil, sevdiğimin canı’ dedi..
efendimm! sesiniz gelmiyo..

selin demiratarın ve bilalın bu bölümüne hastayım harika ve süper olmuş bu kac kere izledim
harikasınız ikinizde

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Huzur Sokağı 12.Bölüm izle