24

Haz

Farklı Desenler 82.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Farklı Desenler

güzelmiş

valla güzelmiş valla

bu kadar saçma bir filim izlemedim bir pınara kimse baş edemiyor ssanki biri çıkmış ölesine yazılmış valla izlerken verem oldum.desem yeridir yahu biraz insan bir şey yaparken biraz gerçekci olun..

deli pinar insallah gebermistir onun yüzünden laptopu kirdim yenisini aldim cok sinir oluyorum o deliye???

sonunda mutlaka iyiler kazanacaktır. genelde yorumlara bakıyorum,pınar olmasın,kötülük yapamasın felan deniliyor..peki pınar olmasa yani kötülük olmasa bu dizinin konusu nedir?pınar 30 bölüm önce öldü var sayalım,ne anlıcaksınızki diziden? :)

her şey bi tarafa o pınar varyaa bi tarafaa haketenn bu ne yaff bir pınarı yola getirecek kimse yokmu izlerkennn çıldırıyom desem yerdir şeytana papucu ters giydiriri

ya bu kadar saçma bir dizi ilk defa seyrettim zaten bu stv nin tüm dizileri saçma birde şevkat tepe var bu kadar Türk insanıyla oynanmaz..

ayhan sen filmdeki ayanmsın???

pinari elimde olsa oldururum cok sinir oluyorum ama farideye bayiliyorum cok iyi bi insan acaba pinar oldumu yeni sezonu hemen baslasa keske

ya artık yetr bu zavallı ferdenin ve aiilesinin çektikleri ya ne olursunuz şu pınarı alın artık diziden adını bile anmak şstemyorum artık yetr kazandıyı ya ne vicdansız kadınmış ya inşalah geberşe dicem ama günaha giriyom gerçi bu canı yani bir insanın canlının canını birtek yüce rabbim alır o yarattı o alır başka kimse almaz n olursunuz artık iyiyler kazansın gerçi şu dünyada genede ne söylesem dorudur iyiler her zamn kazanır kötüler kaybeder işte pınarda kötü rolde olduyu için kaybedecek eminim kaybetti zaten öldü gitti inşallah ölmüştür feride ve aiileside kurtulmuştur salondan kaçmıştır lütfen ne olursunuz bu diziyi artık hergün yaınlayın ne olursunuz pazarı zor getiriyoruz meraktan bazen izleyemiyoruz gerçi internetten izliyom ama aiilemde sevdiyi için telvizyonu terci ediyoruz lütfen yeni bölümü hafta içi gösterin ne olursunuz meraktan çatlıcaz kurtulsunlar feridenin aiilesi emir çocuklarını feridede aiilesine sarsalim kavuşsun bitsin artık bu şile yetrin artık saygılarımla

alah iyileri herzamn korusn kötülrden onları sahipsiz bırakmasın amin cümlemize

çok güzelmiş vallah

ben bu diziyi çok beğeniyorum ilk bölümünden beri izliyorum yep yeni bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum

ya bu filimden pınar ölse diğerkilerin süper hayatları olur

ya artık yetr bu zavallı ferdenin ve aiilesinin çektikleri ya ne olursunuz şu pınarı alın artık diziden adını bile anmak şstemyorum artık yetr kazandıyı ya ne vicdansız kadınmış ya inşalah geberşe dicem ama günaha giriyom gerçi bu canı yani bir insanın canlının canını birtek yüce rabbim alır o yarattı o alır başka kimse almaz n olursunuz artık iyiyler kazansın gerçi şu dünyada genede ne söylesem dorudur iyiler her zamn kazanır kötüler kaybeder işte pınarda kötü rolde olduyu için kaybedecek eminim kaybetti zaten öldü gitti inşallah ölmüştür feride ve aiileside kurtulmuştur salondan kaçmıştır lütfen ne olursunuz bu diziyi artık hergün yaınlayın ne olursunuz pazarı zor getiriyoruz meraktan bazen izleyemiyoruz gerçi internetten izliyom ama aiilemde sevdiyi için telvizyonu terci ediyoruz lütfen yeni bölümü hafta içi gösterin ne olursunuz meraktan çatlıcaz kurtulsunlar feridenin aiilesi emir çocuklarını feridede aiilesine sarsalim kavuşsun bitsin artık bu şile yetrin artık saygılarımla

bu kadar gıcık bir film görmedim.hep kötüler kazanıyor.ama çok şükür pınar sonunda öldü.

çok güzel ama bazen çok saçmalıyorlar.

ben bu pınarı öldürecem ne sinir kız ya milletin huzurunu bozuyor yuvasını yıkıyor

film sadece feride ile pınarın arasındaki nefretten ibaret olmasın.filme yeni bir boyut kazandırın.sıkıldık.yeni sezonda bu şekilde devam ederse bir daha bu diziyi izlememeyi düşünüyorum.

ben bu diziyi çok sevıyorum ne olur biran önce yenı bölümleri başlasın o pınarı timuru ve pınarın annesını diziden çıkarırsanız sevinirim o nalet kadından nefret ediyorum

bende seviyorum. pınar’dan da nefret ediyorum…

Ayhan beyin söylediklerine katılıyorum

ya zaten emir fark etti her kes kaçışıyordu.kalanlarda sıyrıkla atlatırlar kadronun yarısı dugunde asla ölmezler pınara da son verir senaristler bi süre sonra baska biri gelir timur canlanır felan :) ama çok güsel dizi sakarya fırat 1 bu 2.benım için:D

1:20:56 deki sarkinin adi ne ???

oh ii oldu pınara yha bn ferideye en çok acıyorum yeter kızın çektikleri yha

inanın iblis bu filmdeki şeytandan daha insaflıdır .
nasıl bir senaryoki bu filmdeki herşey bu şeytanın şeytanlığına uyarlanmış.
Biraz gerçekci olun artık. !
Filmde seviye kalmadı.
Sadece şeytan kazanıyor. !
Polis zavallı konumunda. Bir şeytanla baş edemiyor. !
Nasıl bir senaryo bu . ?
yeni sezonda şeytanla devammı ??????

cok güzeldi yaa :((

BEN BUZAMANA KADAR İZLEDİĞİM EN HEYECANLI BÖLÜMDÜ…

pınar öldü ya gerisi boştur…!

çok guzel dizi fırsat buldukça izliyorum kaçırdıklarımı interneten izliyorum merakle gelecek sezonu bekliyorum

pinar bir seitan alah onun belasini verir insalah

pinar cok iyi obana göre

yenı bolumde pınar olmezsse artık fılmın suyu cıkra mumkunse stv kanalı olarak abartmayın abartılarınız baydı basından berı kacırmıyoruz ailecek hatta sulalecek ızlıyoruz sacmalarsa ızlemeyız fılm rayına gırsın tek turkıyeye donmesın

ben iran=azerbaycanı.dünya nın en gözel fılmı ölurdı hayf ölsun kı sona çattı

bayılıyorum.bu diziyi sevmeyenler kaskafalı.mesela ilay gibi

üseyin kötü biri

bana göre bu dizi çok güzel ama ben pınardan gıcık kapıyorum çok duygulu bir flim herkese tavsiye ederim ben farklı desenleri hiç kaçırmamaya çalışırım çünkü çok güzel yapıyorlar bu diziyi sevmeyenler nasıl bir tip neyse izlemeyenlere geçmiş olsun

o pınarı elıme gecırırsem sacını basını yolarım oldururum sok lar dırıktırım tekrar oldururum

ya artık yetr bu zavallı ferdenin ve aiilesinin çektikleri ya ne olursunuz şu pınarı alın artık diziden adını bile anmak şstemyorum artık yetr kazandıyı ya ne vicdansız kadınmış ya inşalah geberşe dicem ama günaha giriyom gerçi bu canı yani bir insanın canlının canını birtek yüce rabbim alır o yarattı o alır başka kimse almaz n olursunuz artık iyiyler kazansın gerçi şu dünyada genede ne söylesem dorudur iyiler her zamn kazanır kötüler kaybeder işte pınarda kötü rolde olduyu için kaybedecek eminim kaybetti zaten öldü gitti inşallah ölmüştür feride ve aiileside kurtulmuştur salondan kaçmıştır lütfen ne olursunuz bu diziyi artık hergün yaınlayın ne olursunuz pazarı zor getiriyoruz meraktan bazen izleyemiyoruz gerçi internetten izliyom ama aiilemde sevdiyi için telvizyonu terci ediyoruz lütfen yeni bölümü hafta içi gösterin ne olursunuz meraktan çatlıcaz kurtulsunlar feridenin aiilesi emir çocuklarını feridede aiilesine sarsalim kavuşsun bitsin artık bu şile yetrin artık saygılarımla

güzel

bu kadar basit bu kadar saçma bu kadar alelade bir dizi varmıydı acaba.

stv saçma sapan bir kanal zaten dizileri de saçma koskoca masal anlatoyo çocuğuma bile izletmem

ferideden hosum gelir pinardan yok .o nefret edici rol yapir.

çok güzel filim

cok guzel onceden hic izlemezdim ama bir bolumu bana cok guzel geldi ve o vakiten hep izlerim iy ki baktim ve son bolume kadar bakicam ve hepinis bence bakin ve iy ornekleri sizde alin kotu ornekleri almayin

birinci bolumunden Beri izLiyorum hic kacirmadim gercekten süper bi dizi ama pinardan nefret ediyorum sonunda geberdi diyecem ama eminim bi delikten cikacak :D

Dizide en cok ceken feride ona oyle uzuluyorumki bazen kendimi kaptirim o agLarken ben Bile agLiyorum :)

serpil ve mehmet belden asagi dizi olsa nasil hosunuza gider hemi

ornegn aski memnu gibi eminim hic bi bolumu kacirmamissinizdir

son bölüm güzeldi fakat feridenn pınarı tuttugu sahne cok sacma ve uzundu ben feridenn yerinde olsam coktan bırakmıstım o pınar ağzıyla kus tutsa benm gözümde hiç bi değeri yok herkese tesekürlerrrrr

melissa bulgaristandan | 17 Eylül 2012 Saat: 18:34

ferideyi cok seviyoruz o pinari oldurmek istiyorum
cok KOTU BIRI ONU ELIME GECIRIRSEM oldururum ayhan amca yi cok seviyoruz hep izliyoruz aylemle slm lar

feride abla seni cokk seviyoruz hepinizi de sadece
pinari semiyoruz siwi hep izliyoruz abla

filminin suyu cikti

bu diziyi bizde merakla bekliyoruz yeni konularla güzel olacaga benziyor

harika dizi ya öyle bir geçer zamankiyi bin basar .

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Farklı Desenler 82.Bölüm izle