07

May

Bir Aşk Hikayesi 6.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Bir Aşk Hikayesi

çok severek izliyorum

super bi dizi

harika yaaa :) heyecanlı şeyler olcak sanırım :D

Allah peygamber askina bu korkutun koseyi donup ceylani gorunce calan jenerik muzik kimin Allah askina biri yazssin

cok guzel dizi

Kore muzigi. Ben kore versiyonunu izledim. Cok guzel dizi.

bu dızı bır harıka

hastasıyım yaa :D

arkadaslar 6. bölüm bitince reklamın ve yönetmeninin gectigi anda bi müzik calıyor o kimin bilgisi olan varmı ?

yıln dizisi….

cooooook seviyorum reytinkler kotu diyolar dogrumu acaba yayindan kaldirurlar miki

çalan şarkı aylin aslım hasret şarkısı allah peygamber aşkına dedigin için sölemek ihtiyası hissettim

harikaya çok güzel bi dizi

Harika ßir dizi ..

cok güzellll lutfen bıtmesınnn

çok güzel bir dizi devamını bekliyorum şimdi den teşekkürler

heyecanla beklenen en gzl dizi yha korkutun karekterine bittiorum eşim duysa bunu asla izletmez kıskanç korkutla benziolar ama önemli olan karekter uyuşması osa korkutta

mükemmel bı dızı dedıgım gıbı fazla dizi ızlemem ama bu dızı guzel cok guzel kurtlar ve tatar ramazan ve bır ask hıkaye cok guzel umarım bozmadan devam ederlr dıger dızıler sacma sapan

Selam Ben Azərbaycandan Nərgiz Bu dizi cok super severek izliyorum her haftani iple cekiyorum

çok güzelllllllll süper bi dizi ne sezon yapın bu diziye nede final onlar oynasın biz izleyelim m :)

cox beyenirem 6 ci bolumde korkutla ceylan pencereden bir -birilerine bakarken calan muziyin adini bilen varmi varsa cooooox xahis edirem yazin

cok guzel bi dizi.cok seviyorum.Azeriler hepsi izliyor.

cok guzel dizi kuzey guney den sonra

guzel dizi korkutda coook yakisikli kuzeyden sonra

bence korkutun en guzel dizisi aktorler coooook guzeler ya her hes izliyor azerbaycanda

Bu dizi güzel tamam ama su Koray ne sacmaliyor öyle? tatar ramazan dan da iyimis kardesss ordaki hikaye gercek bir kerem .Bir Aşk Hikayesi hikayesi sacma sapan birsey

dizi harika insallah reytinq siralarinda birinci olur

Korkutu seviyorummmmmmm

bu diziyi çok seviyorum şlimdiye kadar her bölümünü izledim bununla ilgili bir sayfam bile var :) bence ceylan ve korkut sevgili olmalı

ay cok guzel bi dizi korkutla ceylanida cok seviyoruz Azerbaycanandanda izleniyor

harika bi dizi korkutla ceylanida cok seviyoruz Azerbaycanandanda izleniyor

güzel dizi ama cok cabuk bitior yav az daha söreyi uzatın

çok güzel bir dizi çok seviyorum

tek kelimeyle süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

bu dizi hic bitmesin kurtlar vadisi gibi cok sursun cok cok güzel böyle diziye can kurban her saliyi heyecanla bekliyorum arkadaslara hep söyledim izliyorlar reytingleri cogalsin lütven bitmesin ask hikayesi

gununu değiştirirlerse reytınglerle sıkıntı kalmıcak çok guzel ve kalıtelı sevıyelı bir dizi

ya çok seviyorum bu diziyi ama dün kaçırdım bugün izliyim dedim donup duruyor

deniz yıldızıyla kıyaslanacak bı dizi degil bu yeterince baydı zaten deniz yıldızı.sabırsızlıkla beklıyorum bir ask hıkayesını muhtesem bı dizi

diziyi çok sevdim

salam,ben azerbaycandan.bu dizi super.hic bitmesin,devam etsin-lutfen.oyuncular harika,oyun harika,inshallah “ashqi-memnu”kibi sonuna kadar zevqli,heyecanli olur, Seckin cok yakishiklisin.life-birisin.

super bir sey yaa

aşk meşk

Ben korkutun kiz tavlama teknigine hayranimm :)))

Selamlar. Ben Azerbaycanlıyım. Bu diziyi ,ok seviyorum.Seve seve izliyorum, izliyiceyimde

tolganın kasları yakıyorr çok iyi ama tipinde hayır yok bence korkutta çok yakışıklı ama onunda adını beğenmiyorum ceylanda edada çok güzel kızlar tahminimce korkut ve kız kardeşi tolganın annesi ve ceylanın çocukları bu durumda ceylanla korkut kardeş sanırım ama olmayabilirde

Hey Gökhan ,dizinin sonun daki şarkıyı aylin aslım söylüyor.şarkının adı hasret

arkadaslar hayatimda en guzel filimler bir ask hikayesi ve pis yedili onlarin hic bitmemesini istiyorum reytinkleri dusmesin istiyorum ve hepsinide ne zaman sa izliyorum bu diziler icin paraya kiydim televizyon aldim sadece iki kanal var biri show tv biri ise fox bu dizileri seviyorummmmmmm

Aslinda Tolga Gonulun oglu diyil. Gonul onu yetimhaneden goturdu ve kendi cocugu gibi bakdi.

korkut lütfen ölmesin ceylanla evlensin süper bir dizi süper severek izliyorum neolur bitmesin çocuk ölmesin çok ağlarım

Arkadaşlar çok hoş bir fon müzigi var ama bulamıyorum başka fon muzikleri çıkıyor hepsının oldugu bi site biliyormusunuzz

harika cok seviyorum bu diziyi korkut aliye bayiliyorum onu cok beyeniyorum

harika birdizi birinci bölümden belli izliyom süperr

adam da her aşık olduğu kızdan yaprak sarması istiyo adamın gözü aç :)

bende bu diziyi severek izliyorum korkut çok hoşuma gidiyor ceylanla evlensin bemce eda hiç güzel kız değil bide korkut ölmesin keşke onunla tanışa bilsem onunla cıkarım evlenirin :)

kız şekeri boca ederken aaaaaaayyyyyyyyyyy diye bağırdım resmen :))))))))))

arkadaşlar diziyi I’m sorry I’love you’dan çalmışlar

jorkut ile ceylan sevgili olmalarını isterim

korkut ile ceylan sevgili olmalarını isterim

harika bir dizi emeği geçen herkeze teşekkürler şuan benim için sadece ve sadece bir AŞK hikayesi var heyecanla yeni bölümlerini bekliyorum bence iyi gidiyor daha da iyi olacak inş.. yani reyting açısından diyorum. ama birazda bizleri düşünsünler herşey reyting demek değil bu dizi kesinlikle devam etmeli!!! korkuta zaten bayılıyorum başarılarının devamını diliyorum ALLAH yolunu açık etsin inşaAllah…ayrıca lütfen korkut ölmesin lütfen ölmemeli. nokta

ben bir erkek oldum halde belki tuhaf gelecek sizlere ama bu diziye asik oldum resmen cok beyenerek izliyoruz lütfen hic bitmesin hep devam etsin reyting kurbani olmasin lütfen….ve baska kanala alirsaniz daha iyi olur aslinda cünkü avrupada fox cekmiyor ordakiler internetten izlemek zorunda mesela ben ama olsun bu dizi hic bitmesin yeterki ben halimden memnunum :)

yılın dızısı diye bilirim fatmagulun sucu ne dizisinden sonraki 2 çı sıradakı mukemmel dizi korkutta ceylanda dizi karakteri olarak super cok yakısıyorlar dizinin devamını istiyoruz bitmesin lutfen

yönetmene gercekten helal olsun.

eger bir aşk hikaesini i kaldırılarsa deniz yıldızınıda kaldırsınlar 3. seneden beri bıktık attık

Ben Bir Korefanıyım Bu Dizinin Orjinali I’m Sorry I Love You.Zaten Araştırsaydızınz Fox’un Resmi Sayfasında da Yazıyor Güney Kore Dizinden Alıntı Olduğu. Bence Korefanı Olmasanızıda I’m Sorry I Love You’yu İzlemenizi Dilerim. Ayrıca Dizinin Sonunda Korkut’un Ölümesi ve Ceylan’ında Onun Arkadsından İntaar Etmesi Gerekir. Fakat Türk Versiyonunda Senaryo Değişmiş Olabilir. Bunu İstemem. Eminim Ki Aranızda I’m Sorry I Love You’yu İzlemek İsteyen Olacaktır.Bence İzlemeden Önce Yanınıza Mendil Almayı Unutmayın Çünkü Türk Versiyonundan Daha Farklı ve İçinde Ölüm Varr :’(

bu filmi netten açamıyorum ya biri yardım edebilir mi??

bu bolumu de diger bolumleri gibi buyuk merakla izledim

gerçekten harika bir dizi kore versiyonu olduğu burdan belli korelileri seviyorum bu diziyide inşallah bitmez

dizi çok güzel ben kore yapımını izledim en az onun kadar iyi …

yaaaa bu korkutunhareketlerine bitiyorum çok yakışıklı sempatik herşey var adamda süper bi film tebrik ederim sonradan saçmalamazsınız inş diger diziler gibi

Böyle Süper Bir film yoktu vede olacağını zannetmem Süper.

bu diziye bayılıyorum ya süper deli bişeee
korkutummmm

super mence ceylan kokuta aşık olucak tolqa eda rüyasında oyananda ceylana aşık olucak ammaaaaaaa ceylan korkutu sevecek …. Necədi güzəl senarı yazdım elədi…. amma gərçəklər ortaya çıxanda aləm qarışacaq
ceylan gərçekden belə yemek bişirirse evdekiler ac qaldı . biber dolmasına şeker tökərlər. Bizde Azerbaycamnda sade ədvalı qıymadan edərlər Bilmirem Türkler tökürsə bu qədərdə şəkər tökməzlər…………

dızı gercekten muhtesem yanlız ceylanın bu saf gorunumlu hallerı basına daha bırcok felaket gelmesının habercısı korkut yakısıklı ama tehlıkelı bırı ve donosu olmayan yollara gırmeyı sevıyo bu arada hepınıze pazar gunlerı show tv de ask emek ıster dızısını ızlemenoızı t5avsıye edıyorum

çok nadir dizi izleyen biriyi ama bu dizi flim gibi diziye bayılıyorum çok güzel olmuş flim tadında SAGOPA KAJMER müzikleri de ayrı bir tat katıyor diziye

Süper Bi FAİLM aBİ yHA Çok Svdm VaLLaha :D :D

süper bi dizi :D

Gecenin bu vaxti iki seriala gore oyag qala
Bilirem …biri bu dizi ….diyeri kurtlar….
Cox qeweng amma hec biri olmesin

eda cokk guzel <3

her saniye benim hoşuma gidiyor.müzik güzel valla

kore versiyonunda bazı sahneler aynı

bayılıyorum bu filime :)))

Korkuta we Ceylan ölüyorum <3 <3 <3

cok cok harika…..kokut cok sevimli….

10 numara 5 yıldız Ödülü onlara werdm :D <3

ben bu diziye hasta oldum süper bi dizi heleki korkuta asıgım hiç bitmez insallah

6.bölümde saklanan şarkı sagopa kajmer galiba

songül seni çok seviyorum aşkımsın

korkut ceylanı ceylan da korku’tu seviyorlar ama çok da yakışıyorlar

Bu dizini coooooooook beyendim,en cokta Korkut Aliyi.

süper bayıldım

kazakhistandan izliyorum harika film severek sevinerek keyfle izliyorum.film yonetmenlerine tesekur ederim.

yani ben bu kadar güzel bu kadar harika bir dizi görmedim ama aması maması yok harika bir dizi

bu diziye bayıldım ya çok güzel

korkutla ceylan kardeş değil 9.bölümde korkut alinin babasını gördük geçmişe gidildiğinde

GerçekTen Tüm içtenligimle söylüyorum on numara bi dİZi Helal olSun SAnki beni anlatıyor GİBİ. :) Burdan Tüm arkadaşlara iyi Seyirler DiliyoRum.

bu dizi beni coooooook etkiledi yani korkut ve ceylan :))

nekorkcanya musalatabakta öylekork :D

çok güzel bence bufilim her yıl sürsün

cok guzel bir film ben bayildim

bu diziye bayildim. korkutu cok seviyorum

hariklar ya ceylanla korkut süper ikililer….

bu dizinin 15.bölümünde ve son sahnesinde çalan şarkı kimin acaba

yabancı bir diziden alınmış ancak zevkle iz ledim

guzel severek izliyorum

yaa korkut cook yakiwikli filme reng katdi ceylanda tatli cook merak ediyorum ne zaman biticek bir ask hikayesi?inwALLAH 100 bolumunde bitsin her sali dord gozle bakiyom

yaaaaaaa lutfen soyleyin ne zaman biticek bu film

ceylan beni fena şekilde etkiledi
çok güzl bir filim

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Bir Aşk Hikayesi 6.Bölüm izle