23

Tem

Bir Aşk Hikayesi 16.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Bir Aşk Hikayesi

Ben Boyle Bır Fılm Gormedım Yahuu

varya ben o edanın neyse ya..

Calan muzikler superr kim caliyoo bunlari son giderken calan muzigi kim caliyo korkut ceylan ayrilirken

ya yeter televizyona da vermediler internete de deliricem artık

bu dizinin hayranıyım ama 8 yaşındayım

yaaa hadi artık ama niye devamı gelmiyoo

diziyi yaşamak için birkere hayata geliyoruz yaşamayı deneyelim gerçek aşk budur benim ,için

süper filmm … ayrıca o müzik emel müftüoğlu – bilsem

ooooof eda ya tam şeytansın ooh ceylan senin gerçek yüzünü gördüü

FILIM GUZELDE AMA cok muzik chalior chok ara veriorla aamadim ki ne gerek var mugadar muzik pauzleri yeter bi dogrudrust gosterin bitun filim muzik duigusal birbire bakmak aglamak bu nedir

yeter be korkut ile ceylan tekrar birlikte olsunlar :

aynen ya ceylanla korkut ayrılmasınlar

çok güzel bir dizi severek izliyorum salı günlerini iple çekiyorum heyecanlı ama tolgayla eda aradan çekilseler artık ceylanla korkut barışsınlar yeteeeeer…

zanetmeyen sakın arkadaşlar bu olaylar sadece dizilerde oluyur ki bu dünyada bun gibi gerçek hikayeler çoktur ve biriside benim kaderimdirölümü bilibde beklemek gibisi yoktur emin olun..

Bu asli’nin karni neden sismedi hala -.-

bu benle korkutun aşkı tüm sewenlere gelsin cünkü herkes aşkının degerini bilmeli

Ya Buney Ya Yetr Be Ceylan Edanın Gazına Gelıp Gelım Salak Salak Sey Yapıyorsun Yapma Korkutla Barıssssssssssssssssssssssssssss

Ben budiziye bayiliyorum .insnirmisiniz sali gununu nasil bekliyorum anlatamam hepsi rolunu cok iyi oynuyorlar yani beni buyuk bir heyecan sariyor korkutu.cok seviyorum cok cesur cok mert rolunde annesi ve kiz kardeside cok iyi oynuyorlar nen inanilmaz begeniyorum hepsinim rolunu Rabnim guc kuvvet versin basarilarini devamini diliyorum emegi gecen herkese ayri ayri tesekkurlet ediyorum saygilarimla

salam bu dizi cok harika bir dizidir

bu diziye bakanda gecmiw gunlerimi xatirladim

EBRU salam neceseiz

ebru aslinin karni yeyqin demirdendi ona gore wiwmir birden wiwib partalayacaq

bu flim devam atsin abi ya yemin ederim işimden oldum bu flim yüzünden flimde biterse kendimden olurum anasını satim

ya bu videoyu yükleyen arkadaş kimse doğru düzgün yükleyin bazı kısımlarda ses yok.

chok guzal film hayranim

Bircan Meral Ramazan | 24 Temmuz 2013 Saat: 10:34

Aksam izledigim filmin etkisindeyim hala ceylanla korkutun hastasiyiz sizi gercek hayatada buyle gôrmek isteriz

Tolga , Eda , Asli Siz Ceylan Ve Korkutu’un Hayatindan Defolup Gitsenize -,-

bu seferki filimi nette tam yapamamışlar

ses kayması var dizi izlenmiyo bakım ve onarım gerekli site adminlerine duyurulur

16. bölümde resmen izliycisiyle dalga geciyo bu ne ya böyle aslı ile korkutun kız kardeşi tartıştıktan sonra film kopuyo ben böyle rezalet görmedim fox tv yi kınıyorum…

bu ne ya neden sesler karisdi

MERHABALAR,
HERZAMAN SİİZN SİTEDEN VİDEOLARI İZLİYORUM. BİR AŞK HİKAYESİNİN 16. BÖLÜM VİDEOSU SES VE GÖRÜNTÜSÜ KARIŞMIŞ. SİZDEN RİCAMIZ LÜTFEN YENİDEN VE DÜZGÜN BİR AŞK HİKAYESİ 16. BÖLÜMÜ YÜKLEMENİZ. ŞİMDİDEN İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ. TRACKERTURK VE LTRG OLANLAR ÇOK KALİTELİ VE HD1080P OLUYOR
EĞER BU KARIŞIKLIĞI DÜZELTİRSENİZ BİZLERİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ.
LÜTFEN RİCA EDİYORUZ.
EMEKLERİNİZE SAĞLIK
KOLAYLIKLAR DİLERİZ.

Korkut ile ceylan birlikte olsalar dizi biter manyaklar :D

harika dizi insani cok etkiliyor

korkut ceylan da ne buluyor eda gibi güzel bir kız varken

goruntuyle ses karısmıs ızlemek zor

bu bolum coook guzel

ya keski her aksam verseler bu fillmi ya

yo boyle guzel gidir..

Ebru: Asli kindir surpirizden olucak cocuu

ya ızleyemıyruz kı ses başka gruntu başka :(

dizi harika ele gene kizlar

Nıye sonlara geldgınde baska ses cıkıyo bı fılm ızlyemedım nasl bı yayın bu

16 Bölumu nasıl ızlcem ben

ben diyom ceylan ve korkup hiç bırakmasin keşke ceylan korkutla yaşasa ama ceylan hayinlik yapti bu bolumde ne yapti be giti o çirkin o deveyle evlendi yu beeeeeeeeeeeeeeee
ben seni hiç unutmayacam yani ceylan ce korku ve eda by sizleri cok cok seviyom

hec yerden tapa bilmirem sesler bir birine girmis ya nolub ey

eda tolga asli massallah hepside ayirmak icin elinden geleni yapiyor ama ask kazanicak evet bu hafta guzel izleyemedik bizde fox tv yok burdan izlemek zorunda kaliyorum ne olur duzeltin sadece sesleri duyabildim bi daha izleyim tekrar emegi gecen herkeze tsekkurler

budiziyi sade bir aşk dizisi entrikasıs kötusuz diye severek izliyordum ama16.bölumu seyredince klasik turk dizilerine dönmeye başladı lutfen ama LUTFENNN fazla uzatmayıp tadında bırakın

süper dizi ceylanın ve korkut yakısıyor

Ceylanin edayi tokatladigi yere bayildim oh olsun o edaya bide su asliyada cok qicik oluyorum biturlu gebermek bilmiyorya. Bu dizinin qiciklari Eda tolga ve asli zaten

Bu arada kaancim senin gozlerin bozuk galiba bitane gozluk al bence eda guzellikte ceylanin yanindan bile gecemez

ben bu dizini baku de izliyorum.her bölümünden böyük zevk aliyorum.daha cok korkutalini ve ceylani takib ediyorum.her ikinizi cok seviyorum.

ayrilirken calinan muzigi eylem muftuoglu okuyor klipi de var

şu edaya sinir oldum

Çok saçmaladınız artık biraz seyirciye kulak verin hiç zevk i kalmadıdizinin

sen bana facebookta niye yazmiyorsun

bu diziye hayranim ep bilgisayardan fotogrFLra bakiyorum bir ask hikayesi

seslerde sorun var admin bu sefer sundugunuz filmi açık söylüyeyim olmamış seslerde ve tam ekran olmuyo bilginize

Video Değiştirilmiştir. Keyifli Seyirler.

selam bir aşkk hikayesi tutkunları ben bu diziyi izlerken yemin ediyrum çileden çıkıyorum .. korkut iyi dayanıyor valla…. bir hayır seven varsa su edaa ile tolga deneennn totileri bu filmden çıkarsınlar yoksa ben pc yi parçalayacağım.. :)

Cok guzel bir dizi severek izliyorum. Bu eda da cok olduyani korkut hangi derdi ile ugrassin gönül de ona keza demek ki korkutla kancekiyor,umud zzavallı cik cocuklugunu yasa adanbuyuk insan gibi davranmak zorunda.

yaa bu aslının çoçuğu kimden yaa anlamadm gitti ??

sıktı artık ya abonesiyim ama bırakıcam artık izlemeyi söyleyemicek gönüle oğlu olduğunu söylesede güzelleşse şu film

ya gerçekten bence bunları kavgası 1 bölüm daha sürcek benim canm edayı öldürmek boğazlamak istio varmısınız

kötüler olmadan dizi olur mu :D

korkutun gerçek kimliğini gizlemesi kabak tadı vermeye başladı artık herkes öğrensede film başka bi boyut kazansa ne ii olurdu

çok iyi ya bu dizi burdan yetkililere sesleniyorum sezon finali vesaire aklınızdan bile geçmesin !

ya hayret birşey herkes kendi alamindeydı korkut ceylan birlikte olunca,diğerleri başlarına üşüştü bu ne ya bide onları ayırmak isteyenlerinn gazına gelmiyorlar mı en çokta ceylan tabi çocuk onca şey yaptı hala yalancı diyorya hiç mi düşünmüyor hiçmi aklına gelmiyor dürüst olan şeyi nasıl görmezden geliyor bu ceylanı anlamak ta zor şey bırak korkut ya ne hali varsa görsünn ))

Ceylanla korkut sevgili olsun yeni bolumde filim cok kotu oluyor ceylan korkutun olecegine inansin yaaaaAa

ceylan tolga ile evlen

dizi harika müzik bi başka harikaa korkutu çok seviyom bi gerçekten aşkının arkasında duran ve hiç pes etmiyen bi yandanda kendi rahatsızlığıylan ilgili aşkından kaçması açıkçası ben çok üzülüyom

arkadaşlr bilmiom bnm internetimdemi sorun var ama ses kaymış

ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN SEVGİ DOLU VE GÜZEL HER ZAMAN İZLİYORUM HİÇ KAÇIRMADAN

SAĞOLUN

slm arkadaslar bu film degil bir dizi bunu bastan dogrulayalim evet harika bir dizi gercekten süper ama bazi sahneleri varki gülünc yilmaz nerede,ev neden boyandi,yani korkut yangin olayanin ögrenmedi,dna diye birsey var menduh bey hemen tolgayi sahiplendi it öz evladini dogmasini bile istememisti eda söyleyecek söz bulamiyorum asli ile ikisini bir kazana atmali ve altini iyice harlamadi:))

bu ne ya dizininn yarısının sesi yokk her seferinde böyle izilyoruz doğru düzgün koyun şu videoları kafanıza göre yapıosunz

bu korkutla ceylanın ayrılması çok üzülüyom aslı geldi hhere şeyi karıştırdı off yaa :(

bu ne ya dizininn yarısının sesi yokk her seferinde böyle izilyoruz doğru düzgün koyun şu videoları kafanıza göre yapıosunz

Herkesin yasami da karakedi yada karaca ccali vardır, bu dizinin de karakedileri tolga eda ve asli bir, iki iyide 3de biraz fazla yani korkut hangisi alt etsin, gönül de öğrensin artik çocuklar ini Emine in umut un yuzu gulsun korkut içinde ki kin ve ofkeden kurtulsun tedavisi ne baslasin…yalancı larin sefası bitsin artik, guzel dizi seviyoruz salı günü nu iple cekiyorum ve

yeter ama ceylan ile korkut kavuşsunlar

icim aciyo arkadas bunlar ayrilmasinlar su tolqadan varya nefret ediyorum nefret aslinin cocugu bence yilmazdandi sadece korkutu seviyor onun cocugu oldugunu soyluyor bence dayanamicak ceylan korkuta gidicek soz gunu nah suraya yaziyorum su saliyi iple cekiyorum gelsinde izliyelim

ya neden netten izleyince sesi gidip geliyor artık annesiyle buluşsun

bnce korkut edayla tolgayı ayırmakla hata etti eğer ayırmasaydı oyla ceylen birlikte olurdu ve bu dizinin konusus
da çok enteresan ilk defa böyle bir diziyle karşılaştım

süper dizi ya ama ceylan la korkut hic ayrılmasınlar

gercekten süper ses kalıtesı harıka olmus daha güsel dalga gecemezdınız

çocuklar bu bir dizi gerçek hayat değil ASLI ya laf söylemeyin

aslıyı filimden çıkarın ve korkut a aşığım

ceylan ve korkut evlensin ayrı kalmasınlar

korkut üzülmeyi haketmiyooo

şerfsiz aslı ne yapmaya calışıyor korkut onun gerçek yüzünü görsün emineyi üzmeyi haketmiyo

Yaaaa ben bu korkut aliye byılıyorum bi insan bu kadar mı yakşıklı olur bakışlarn insanı içni titretyo yaa sen çok tatlısın korkutttt alii:-):-)

Tolga sndn nfret edyorum çık ceylanla korktn arasndan aslı sndende nfret edyorm sn tam bi şeytansn..

herkezgibi bende beyeniyorum bu filimi hrkse sonsuz tşkr lerımı iletmek şükranlarımı sunmak isterım bu fılımde ver alan herkese tşkrler*

bu dizinin hayaranıyım hele korkut çok yakışıklısın
seçkin özdemir <3 damla sönmez <3 <3 <3 …

süper film be amma bir an önce ögrensin annesi

çok güzel bir dizi hiç bitmesin istiyorum aslı sende korkut lla ceylanın arasından çık

abi Kız arkadasim baslatti filim bamlılık yapti vay anasini ya haci bide su korkut baris sin ceylanla ya otolganda :D

Ceylan ve korkut çok tatlılar bazen kendime benzetiyorum tartışıyorlar ama seviyorlar

offff.çok güzel bi dizi gerçekten özelikle korkutla taş kafa…

ben bu ceylanın ayakkabısından istiyorum nereden bulabilirim bilen var mı acaba ??

Salam izleyiciler.Tesekkur edirem bu filme qore.

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Bir Aşk Hikayesi 16.Bölüm izle