29

Eyl

Alev Alev 1.Bölüm izle

Yazan: admin - Dizi Kategorisi: Alev Alev

eski türk filmleri tadında bir dizi… her bir karesiyle eski anılarım canlandı. başarılarının devamını diliyorum…

çok güzel

Eski yesilçam filmi olan “alev alev” in dizi versiyonu bu. Yesilçam filmlerine bayilirim. Cok sevdim bu diziyi izlemeye devam edecegim kesinlikle. basroldeki oyuncular berk oktay ve rojda demirer’in oyuncu kimlikleri çok saglam çok basarili buluyorum ikisinide.

bence güzel artı muratla alev birbirlerine çok yakışıyorlar…bide şu kötü kızlar olmasa
SÜPER OLURR:D

süper bir dizi umarım devam eder

filim cok güzel devam böyle :DD cok begendim

umarım devam eder.etsede alev le evlenmicekki flim sürsün bence…..

harika

cok sheker 1 dizi…cok basharili olmasini dilerim…:)

super olmus ask filimlerine bayilirim haftaya sabirsizlikla bekliyorum tebrikler…..

bu dizendekin beydim alev murtı ateş osman hesin

Gunlerdir ben bu dizinin cikmasini bekliyordum harika biir dizi bu diziyi cok beyendik esimle berk ve rojda harika ikili olmuscok yakismislar

rojda demirer her zamanki gibi süper..doğal,eğlendiren bir dizi . Yeni sezonun en iyisi

harika bi diziymış umarım devam eder oyuncular coook basarılı

ask acisi cekenler icin cok kotu bi dizi.ama askin bittigi yerde tekrardan baslatiyor.

film müthiş bence devam etsin bunda aşkın nasıl bir seş oldğnu öğrenyorsun :)

çoookkk güzeell bii dizii yaaa :D bayıldıım inşallah reytink kırarr ve devaam edeerr :D <3

bayildim çok guzel bir film olmus umarim boyle devam eder

diziye bayıldım ya işte böyle diziler olsun canımı yesin yaaa gerçekten başarılı aşk dizisi çok başarılı olacağına inanı yarum

cok guzelllll bayıldım dızıye

harikaa olmuş valla ben çook beğendimm..devamıda güzel gelir inşallah :)

bu dizi benim rojda oynadığı için çok ilgimi çekti ama senaristlerinde hakkını yememek lazım oyuncularda bunun hakkını wermiş açıkcası başarılı tuttum bunu:)

ya ben böyle bir filim görmedim acayaip bir şekilde beni etkiledi helal olsun sanki bende o filimdeymiş gibiyim aşk çok ama çok güzel bişey :D <3

cok guzel bi dizi olmus ama alev ile murat kavusamicaklar o kotu kiz yuzunden

çok ilgimi çekti bundan sonra benim dizim

böyle bir dizi yok

çok güzel

alev alev iyki var Fatma teyzem çok seviyor özelikle ben çok seviyorum özellikle MURAT VE ALEVİ ÇOK SEVİYORUM………………………….

Bence hic sarmiyo izlemedim ondanmi bilmem amakiz guzel cevoda izliyodum kizi begeniyomm

harikaymis gercekten begendim bide basarili buldum insallah bu dizide yeni baslayan sudan bikmis baliklar gibi 11 bolum olmaz

bu film çok güzel ve harika artı çok harika en çok murat alevi seviyorum

çok güzel dizi olmuş kim yaptıysa ellerine sağlık murat ve alev de birbirlerini bulmuşlar

cok guzel bir dizi olacak gibi cok basarili bir dizi olmasini diliyorum devamini diliyorum

cok guzel dızı

dizi çoook güzellll

bidaki haftayı merakla bekliyoruz

ya Alev niye bu kadar güzelsin .Bide murat çok tatlısın.Bu film çok güzel.

bu filmi çok severek izliyorum.

Çoook güzeL

çook güzel

cok guzel bir dizi cok beyendim asla kazirmam ardik murat ve alev aski cok guzel vakat murat ve alevin ayirmasinni hic istemiyorum murat ve alevi cok ama cok seviyorum

bu diziyi çok seviyorum severek izliyorum çok seviyorum herkezin izlemesini tafsiye ederim

bu filmi çok beğendim yaa harika murat ile alev birbirlerine çok yakışıyorlar)

bu diziyi çok seviyorum ama o kız teknedeki kızı hiç sevmiyom işşalah o kız gider alevle evlenir

bu diziye bayıldım çok süper arkadaşlar müziğini kim söylüyor

süper alavi çok seviyorum

aşkım aykut önerdi bu diziyi kayifle izlemeye başladımm..

ya çok guzel muratın keremi dovmesine hayran kaldım ama keremde bunu hakketi kardaşlar ole değilmi

murat sen ol kdr alev ben

hande soral yani çok ama çok güzel

Çok güzel bir dizi başarılarının devamını diliyorum…

çok çok güzel bir dizi yapımcısını bulup öpmek istiyorum :):):):):):):P bu gülücük bi de dil çıkarma işaretiiiiiiiiiii

umranin kupesine bayiliyorum her uerde aradim bulamadim. cok sevdim diziyi agladim alev be muratin birlikte olmalrini isterdim

çok iyi idi ama işler kötüye gidio

bençede kötü kız olmasa alev ve murat çok mutlu olur o kötükız herşe yi barbat etti iyşalla alev ve murat ayrılmaz çok güzel devam ederiyşalla

süper ama işler kötüye gidiyor

çok tatlılar ya bayıldımmmm:))

çook güzel bir dizi inşallah hiç bitmez dizinin sonunu her zaman bekleriz o kötü kız alev kadar asla güzel olamaz

ya harika bir film bayıldımşuan aklımdaki film sırasında 1…………………………….

off çokk gzl dizi yaa hepsi çok tatlı yeni bölümlerini heyecanla bekliyorumm :)

ben bu filmi izlemeden duramıyorum

cok guzal bir dizi ban tehran dan izliram turkiya marhaba bu dizilarnan

offf be bayıldım bu dizi ye yaa arabaımın camına alev alev yazdırcam

süper bi dizi ya çok güzel o dizide oynamayı çok isterm ayrca murat çok tatlsn ya

süper yha bu filim çok güzel

Super FiLm Yha En Cokk ALevi Muratı Seviyorum aMA aLevin Yeri Ayrı :) Cokk GuzL VaLah Kacırdıgım BoLumLeri Hemn İnternette İzLiyom O Kadar GuzL yAni

alevle murata bayılıyorum çok yakışıolar çıksınlar bnce

cok bayildim her aksam cumartesi gunu ona bakiyorum

murat ve alev cok yakisiyorlar

alev seni cok seviorum cunku cok guzelsin

murat ve alev cok yakisiyorlar bence birlikte olsunlar umran murati seviyor ama murat umrani sevmiyor alevi seviyor

bncer alev cokm guzel murat çok yakışıklı cıksınlar cok yakışıolar inşallah dizi bitmez

astra bokey

çok güzel inşallah dizi bitmez

çook güzel bir dizi olmuş harika

evet harike

cok guzel insallah bu dizi bitmez

inşallah dizi bitmez

alev alev de 11 bölümde murat gemiyi getiriyordu gemi birden patladı

her bölümü mükemmel bayıldım yaa

murat ve alev birbirine çok yakışıyorlar .fakat ümran ve dayısı çok kıcık ve kötü insanlar ve diziden çıkmalarını istiyorum murat ve alevi çok seviyorum

bende cok seviyorum

murat geliyorken gemi birden bire patladi ve alevi kaciyorlar

evet aynen gemi birden bire patladi

cok guzel bir dizi

ban bu dizi cok seviyorum inshallah alev ve murat hap biraber mutlu olurlar seni cok sevriyorum murat & alev !

Cok guzel alev – denize – rojda = benim adim rojda

hayatımda böyle filim izlemedim

çokk güzel bir film bütün filimlere taş çıkarır :S :D

alev murat birbirne yakışıyorlar çok güzel filim en sevdiğim filim o

herkeze tavsiye ederim

fiilm harikaydi saül yonetmen bey cok beyendim

Müthiş bi dizi herkesin izlemesini tavsiye ediyorum muratı çok seviyorum bence gerçek hayatta rojda ve berk çıksınlar çok yakışıyorlar :))

balık tutmaya gidiyır

ben bu filime bayıldım

en çok muratın turistleri gezdirmesini sevim

çook güzel hiç bitmesin

yaa bende izliom ama 17. bolüm olmadı. çünkü hem kimse izlemio hemde yürümemiş. yani artık çıkmıyıcak .

evet umral ya sevilay bu filimdemidi acaba

arkadaşlar alev ve muratın gerçek adını bilen nerde oturduğunu bilen varmı ??

arkadaşlar 17. bölümden sonra çıkmıcak ..hem izlenmio hem de yürümemiş .. yanii artık 17 . bölüm cikmıyıcak bide alev ve muratın gerçek adını bilen nerde oturduğunu bilen varmı ???

alev ile murat çok yakışıyor

ecrin sena gül fatma | 20 Ocak 2013 Saat: 17:56

çok güzel bir film keşke hiç finale girmesydi demir ve ümran bu filime hiç katılmasaydı murat ve alev hiç ayrılmasaydı çok güzel olacaktı ama en sonun da birbirlerine kavuşup mutlu olmaları izleyen seyircileri de çok mutlu etti

çok güzel

alev alev dizisini çok seviyorum rojda demirelide çok seviyorum çok güzel biri keşke final olmasaydı

çok güzel bir film murata herkes aşık oldu

bence çok yakışıyorlar Alev ve Murat keşke evlenseydiniz.

Alev cok guzel bir kis, cok sevdim =)

alev alev yine başlasın murat çok yakışıklı alevde çok güzel ne çektin be alev

hande soral a bayılıyorum ama çok gıcık biri

alevle murat çok yakışıyor

harika çok çok güzel

bende 2.bölümü çok ama çok beğendim nedenmi sevişme sahnesi

bende handeye ve aleve çok bayılıyorum

Dizi süperdi keşke bitmeseydi

Sende Yorumla:

ADINIZ (gerekli)
E-Mailiniz (Gizlidir) (gerekli)
Yaz gitsin..

Alev Alev 1.Bölüm izle